تاریخ : 23 ژوئن 2016 - 8:45 - شناسه خبر : 13350 اخبار شهرستان، فرهنگی

ضیافت افطاری شهردار در کنار کودکان سایبان دریا

شب گذشته شب به یادماندنی برای مهمانان ضیافت افطار بود، شبی که در جمع صمیمی و دوستانه کودکانی بودیم که با چشمانی پرامید به آینده نگاه می کنند.

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد: شب گذشته شب به یادماندنی برای میهمانان ضیافت افطار بود، شبی که در جمع صمیمی و دوستانه کودکانی بودیم که با چشمانی پرامید به آینده نگاه می کنند.

ساعت ۸:۲۰ دقیقه شب بود که به اتفاق مهندس نقیبی زاده شهردار میبد وارد مرکز شدیم کودکان مشتاقانه به استقبالمان آمدند و رسم ادب را به نحو احسن ادا کردند.

بعد از استقبال گرم کودکان که با اسم های عمو و خاله صدایمان می کردند وارد منزل شدیم، سفره افطاری را به زیبایی پهن نموده و منتظر آمدن میهمانان بودند.

اولین میهمان این فرشتگان کوچک مهندس صفوی مدیرعامل جهاد نصر و یکی از خیرین این مرکز بود که با دیدن مهندس نقیبی زاده به گرمی از ایشان استقبال کردند و تا آمدن سایر میهمانان به اتفاق نماز را اقامه نمودند.

میهمانان بعدی که باعث شادی کودکان و مسئولین مرکز شد حضور آقای فلاح فرماندار میبد و جمعی از همراهانشان بود که لبخند را بر لبان همه حاضران نشاند کودکان به گرمی به پیشوازشان رفتند و احاطه شدن فرماندار در جمع کودکان دیدنی بود.

همه به اتفاق سرسفره افطار نشستیم که آخرین میهمانان که ۶نفر از اعضای شورای شهر بودند نیز وارد مرکز شدند و من خوشحال از اینکه تقریبا تمامی دعوت شدگان، در این ضیافت شرکت نموده اند.

بعد از صرف افطاری مهندس صفوی از سه تن از خیرین که خستگی ناپذیر تا آخرین لحظات عمرشان در انجام کارهای خیر پیشقدم بودند یادکرد و همه برای شادی روحشان صلواتی فرستادند.

کودکان با شادی و تکاپو به جمع کردن وسایل سفره مشغول شدند و تعدادی از همکارانم نیز به کمکشان شتافتند تا آخرین قسمت این برنامه زودتر انجام شود.

بعد از جمع شدن سفره تمام حاضرین به رسم ادب ایستادند تا از این فرشتگان کوچک تقدیر و به رسم یادبود هدایای تقدیمشان کنند.

اسامی کودکان کلاس اول تا هفتم به ترتیب خوانده شد و آنها با لبخند و شادی برای گرفتن هدایایشان به سمت یکی از حاضرین می رفتند و این لبخند بی مضایقه آنها بذر شادی و رضایت را در دل حاضرین می کاشت.

ای کاش می توانستیم همیشه به یادشان باشیم و لحظات تنهایی این کودکان بی گناه را با حضور هرچند کوتاه خود به جشن بزرگ شادی برایشان تبدیل کنیم.

گفتنی است این ضیافت به همت شهرداری میبد برگزار شد و این سومین حضور مهندس نقیبی زاده در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست مرکز سایبان دریا، در طول یک سال گذشته بوده است.

لازم به ذکر است بدلیل پاره ای از مسائل از قرار دادن تصاویر این کودکان معذوریم.

1 2 3 4 5 6 7 8

اخبار مرتبط

ارسال نظر