تاریخ : 16 ژوئن 2016 - 12:08 - شناسه خبر : 12927 اخبار شهرستان

به مناسبت هفته دولت

فاز ۳ بوستان بانوان افتتاح می شود

فاز ۳ این بوستان با مساحتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع و با ۳۰ درصد پیشرفت کار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، فاز ۳ بوستان بانوان با ۳۰ درصد پیشرفت کار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس نقیبی زاده شهردار میبد در خصوص بوستان بانوان گفت:این پارک گام موثری بر سلامت و نشاط بیشتر بانوان شهر میبد می باشد و سلامت خانواده یکی از مبانی اصلی جوامع امروزی است که زنان نیز همانند آقایان نیاز به ورزش، آمادگی و سلامت جسمانی دارند.

در ادامه شهردار میبد عنوان کرد: درحال حاضر فاز۱و۲ این بوستان در اختیار بانوان قرارداد و از آن استفاده می نمایند و فاز۳ این بوستان با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

نقیبی زاده با تاکید بر اینکه شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است، ادامه داد: شهر خوب را شهروندان خوب می سازند و باید فضای سبز و مکان های تفریحی شهر مثل خانه های خودمان حفظ و نگهداری کنیم و در توسعه زیبایی های آن بکوشیم.

لازم به ذکر است فاز ۳ این بوستان با مساحتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع و شامل عملیات خاکبرداری، پی کنی، شفته و کف فرش و سکوسازی، احداث حوض و آبنما، سرویس بهداشتی، نمازخانه و نگهبانی می باشد.

گفتنی است این مجموعه با مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع دارای امکانات ورزشی نظیر مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، وسایل ورزشی، زمین های والیبال و فوتبال، سرویس بهداشتی، نور و روشنایی کامل، فضای سبز و فضای بازی کودکان است.

1 2 3 4 5

اخبار مرتبط

ارسال نظر