تاریخ : 10 آوریل 2016 - 9:57 - شناسه خبر : 10861 اخبار شهرستان، اسلایدشو

اختصاصی صدای میبد/در دیدار دکتر دهقانی با مسئولین ندوشن عنوان شد:

مشکلات دام و وام های دامداران عمده ترین مسئله ندوشن است/مدیریت بین بخشی باید در اولویت مسائل قرار بگیرد

گازرسانی و تجهیز سالنی در ندوشن، واگذاری زمین به جوانان برای ساخت مسکن، تأسیس اداره ثبت و اسناد در ندوشن، تأمین پزشک تمام وقت در ندوشن و بررسی وضعیت موزه مردم شناسی ندوشن از خواسته های مردم و مسئولین ندوشن عنوان شد.

به گزارش صدای میبد: صبح دیروز (شنبه) دکتر دهقانی نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به همراه حسین فلاح فرماندار میبد از ندوشن بازدید کردند.

بخشداری ندوشن میزبان جلسه اعضای بخشداری، شورای شهر، مسئول کلانتری و امام جمعه موقت بخش ندوشن با دکتر دهقانی و فرماندار میبد بود.

در ابتدای این دیدار خادمی بخشدار ندوشن آمار و اطلاعاتی از ادارات و مراکز موجود در ندوشن ارائه داد.

وی مشکل دام و وام های که دامداران گرفته اند را عمده ترین مسئله حال حاضر ندوشن بیان کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت آنها و همچنین مسئله تغذیه، علوفه و آب رسانی به دامداران و مرغداری ها شد. بیمه دامداران نیز از درخواست های آقای خادمی بود.

موسوی شهردار ندوشن با بیان اینکه شهرداری ندوشن در سال ۸۲ با بودجه ای بالغ بر ۸۰میلیون تومان شروع به کار کرد و هم اکنون بودجه شهرداری به رقمی نزدیک به یک میلیارد و ششصدو پنجاه میلیون تومان رسیده است افزود: این شهر با جمعیتی برابر با ۲۳۳۲ نفر شهری نیازمند توجه بیشتر مسئولین در حوزه های مختلف می باشد.

وی احداث و بهره برداری از ۴ پارک را برای امسال در ندوشن پیش بینی کرد و ساماندهی و هدایت سیلاب و جذب اعتبار برای آسفالت را از برنامه های دیگر شهرداری ندوشن برشمرد.

رئیس شورای شهر ندوشن و یکی از اعضای آن نیز خشکسالی را از آسیب های جدی دانستند که ضربه به ندوشن زده است.

همچنین گازرسانی و تجهیز سالنی در ندوشن، واگذاری زمین به جوانان برای ساخت مسکن، تأسیس اداره ثبت و اسناد در ندوشن، تأمین پزشک تمام وقت در ندوشن و بررسی وضعیت موزه مردم شناسی ندوشن از خواسته های مردم و مسئولین ندوشن عنوان شد.

اکبری رئیس کلانتری ندوشن نیز با اظهار رضایت از وضعیت مردم وجود برخی از مشکلات من جمله ترانزیت مواد مخدر در حوزه ندوشن را به علت وجود حوزه وسیع جغرافیایی از مشکلاتی این کلانتری برشمرد که با تخصیص بودجه و تامین نیروی انسانی قابل رفع می باشد.

فلاح فرماندار میبد نیز با بیان اینکه آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان در تمامی جلسات در مورد مسائل و مشکلات ندوشن پیگیر هستند افزود: رفع نیازهای مردم ندوشن هدف مشترک تمامی مسئولان شهرستان میبد است.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده و مشکلاتی که مردم ندوشن با آن دست به گریبان هستند برخی از فعالیتهای صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده برای حل و پیگیری معضلات و مشکلات مردم ندوشن را برشمرد.

دکتر دهقانی نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: در ابتدا فعالیتم را از ندوشن شروع کردم. با توجه به دو سه سال سختی که بر دولت گذشته است و همین طور نداشتن نماینده، باعث ایجاد مشکلاتی شده است. البته تاکنون مسئولین مربوطه تمام تلاش خود را برای حل آنها به کار گرفته اند. امیدوارم که بتوانم با مشارکت آنها من نیز گامی را در جهت حل مشکلات مردم بردارم.

وی در ادامه با اشاره به سوابق اجرایی خود در شهرداری تهران از آشنایی با مسائل و مشکلات مطرح شده خبر داد و افزود: مدیریت بین بخشی باید در اولویت مسائل قرار بگیرد. عدم توجه به این مقوله می تواند خسارات جبران ناپذیری برای مردم وارد کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت نهایت استفاده را بکنیم تصریح کرد: سرمایه گذاری بر روی جاذبه های گردشگری که در ندوشن وجود دارد می تواند عاملی برای درآمدزایی این منطقه باشد.

وی همچنین فرهنگ سازی برای حل مشکلات را اقدام بزرگی دانست و افزودمیبد یکی از بهترین شهرستان های کشور از جهت سرمایه گذاری مردم در بخش های مختلف شهری است. باید از نیروهای انسانی خودمان برای حل مشکلات و مسائل استفاده کنیم.

DSC_3350 DSC_3358 DSC_3365 DSC_3367 DSC_3377 DSC_3396 DSC_3399


اخبار مرتبط

ارسال نظر