تاریخ : 14 اکتبر 2016 - 11:16 - شناسه خبر : 17954 اخبار شهرستان، اسلایدشو

کلنگ مجتمع فرهنگی، مذهبی، ورزشی شهرک امام جعفرصادق به زمین زده شد/ گزارش تصویری

فضای ورزشی، فرهنگ و … در شهرستان کم داریم مخصوصا برای خانم ها.

به گزارش صدای میبد: آیت الله اعرافی امام جمعه و فلاح فرماندار میبد کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی و ورزشی ابوالفضلی شهرک امام جعفرصادق (ع) را به زمین زدند.

آیت الله اعرافی در این مراسم گفت: سال گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش بحثی مطرح شد و نیاز شهرستان به فضای آموزشی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که سالی ۱۰ مدرسه جدید باید ساخته شود تا نیاز دو هزار دانش آموزی که هر سال به مدارس میبد اضافه می شوند برطرف شود.

امام جمعه میبد همچنین با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزی در حال افزایش است و نسل جوانی که به شهرستان اضافه می شود نیاز به فضای ورزشی، فرهنگی و… دارند ادامه داد: فضای ورزشی، فرهنگ و … در شهرستان کم داریم مخصوصا برای خانم ها.

وی اضافه نمود: در شهرستان میبد سالن برای جشن عروسی نیز کم است و در یک یا چند نقطه متمرکز شده است که علاوه بر قیمت های گران، آزار و اذیت نیز برای مردم یک منطقه دربردارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مسجد هم باید به اندازه خودش داشته باشیم. توزیع مساجد در سطح شهرستان باید درست باشد.

وی مکان در نظر گرفته شده مجتمع ابوالفضلی شهرک امام جعفر صادق را مناسب دانست و اظهار داشت: نقطه بسیاری خوبی برای این کار در نظر گرفته شده است. مانند مصلی که هم همسایه ها اذیب نمی شوند و هم مشکل پارک وجود ندارد.

وی در پایان با تشکر از مردم خیر میبد گفت: امیدوارم همه دوستانی که در این امر خیر سهیم هستند ظرف یک و دوسالی آینده این مجموعه را تکمیل کنند.

dsc_0059

مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق مجتمع شهرک امام جعفرصادق

اخبار مرتبط

ارسال نظر