تاریخ : 4 آوریل 2016 - 23:47 - شناسه خبر : 10738 اخبار شهرستان، اسلایدشو

نشست شهردار و اعضای شورای شهر با منتخب مردم+ گزارش تصویری

سال ۸۸ ماهیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد شهرداری بوده است که در سال ۹۴ به چهارصد میلیون تومان رسیده است.

به گزارش صدای میبد: شب گذشته(یکشنبه) شهردار و اعضای شورای شهر میبد با دکتر دهقانی منتخب مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدر مهندس نقیبی زاده شهردار میبد گفت: امیدوارم با حضور آقای دهقانی که یک آدم اجرایی هستند موفقیت های سابقشان را تکرار کنند. شهر میبد بعد از یزد بزرگترین حوزه شهری را دارد. بافت قدیمی و سنتی وتاریخی میبد هم مفید وهم مشکلات خاص خودش را دارد. بیش از ۷۰۰ هکتار بافت قدیمی در شهرستان میبد که به نوعی هویت شهر میبد هم محسوب می شود اما به علت کمبود بودجه نتوانستیم از این فرصت استفاده مناسب کنیم.

وی ادامه داد: سال ۸۸ ماهیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد شهرداری بوده است که در سال ۹۴ به چهارصد میلیون تومان رسیده است که این کاهش درآمد در مقابل افزایش تورم و رکود فعلی کار را سخت کرده است.

شهردار میبد با اشاره به اینکه اعتبار بعضی از شهرستان ها با توجه به حوزه کوچکتر شهری چهار برابر ما بوده است گفت: همه بدهی ها را داده ایم. حقوق هایمان تقریبا بروز است به غیر از یک شرکت. امیدوارم سال ۹۵ هم مانند سال ۹۴ پیشرفت داشته باشیم. در سال جدید ۲۱ پروژه عمرانی را پیش بینی کرده ایم، ابتدا کارهای نیمه تمام را به پایان می رسانیم و بعد کارهای جدید را شروع خواهیم کرد.

نقیبی زاده ادامه داد: در مسائل نوروزی هم امسال تشکیلاتی داشته ایم که مسئولیت آن برعهده خانم مهندس مرادی بود که خوشبختانه توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم و برآیند کارمان مثبت بود و عمده افراد راضی بودند.

گفتنی است در این دیدار آقایان داورپور، داوود دهقانی، مهندس جوادیان، میرحسینی و سیدابوالفضل دهقانی و مهندس بهارستانی و حجت الاسلام اکبر زاده با تبریک انتخاب آقای دکتر دهقانی مسائلی را به شرح زیر اعلام داشتند:

  • مسائل مرزی شهرستان میبد
  • آلودگی و محیط زیست
  • کمربند سبز شهرستان
  • مسئله آبرسانی به استان یزد
  • مشکل مینی بوس های شهرستان و جذب اعتبارات
  • افزایش درآمد پایدار برای شهرداری
  • جذب توریست
  • ساماندهی آثار تاریخی و باستانی شهرستان
  • و راه های برون رفت شهرداری ها از وضعیت فعلی از پیشنهادات و مسائل مطرح شده بود.

دکتر دهقانی در این دیدار گفت: طرح تفضیلی همچون نقشه یک دار قالی است که هرکس نقش خودش را ایفا می کند و در پیان کار ما شاهد یک خروجی زیبا هستیم. طرح جامع و تفضیلی را حتماً پیگیری کنید. درآمدهای پایدار از نیازهای اصلی شهرداری های کشور می باشد.

وی ادامه داد: میبد یک شهر فرهنگی با پیشنه تاریخی و باستانی است. میبد یک شهر منحصر به فرد در کشور است.

DSC_2014 DSC_2021 DSC_2022 DSC_2028 DSC_2029 DSC_2031 DSC_2034 DSC_2046 DSC_2047 DSC_2048 DSC_2049 DSC_2057 DSC_2059 DSC_2064 DSC_2068

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. و ایکاش مشکلات کارخانه های کاشی و کارگران هم مطرح میکردن گرچه فقط در حد نشست هست وقتی رفتن برا کار کردن دیگه فراموش میکنند ولی کاش حداقل یاد کارگران کارخانه ها هم بودن

ارسال نظر