تاریخ : 26 فوریه 2016 - 13:23 - شناسه خبر : 9273 اخبار استان

اکثر شعبه های رای در استان صف تشکیل شد/ مجربان انتخابات یزد شوکه شدند/ به نظر می رسد مشارکت بسیار بالا خواهد بود

گزارش های مردمی از شعب مختلف اخذ رای در شهرستان ها و همچنین مرکز استان یزد حکایت از شلوغی و ازدحام مردم برای شرکت در انتخابات دارد.

اکثر شعبه های رای در استان صف تشکیل شد/ مجربان انتخابات یزد شوکه شدند/ به نظر می رسد مشارکت بسیار بالا خواهد بود

به گزارش یزدی نیوز به نقل تابناک یزد، همزمان با آغاز انتخابات در سراسر کشور، انتخابات در شهرستان های ده گانه استان یزد نیز آغاز شده است.
استاندار یزد هم با حضور در مسجد حظیره یزد، از شور و نشاط مردم برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خوب توصیف کرد.
«سید محمد میر محمدی» از حضور مردم در پای صندق های اخذ رای و همچنین دست اندارکاران و مجریان برگزاری انتخابات قدردانی کرد.
این در حالی است که گزارش های مردمی از شعب مختلف اخذ رای در شهرستان ها و همچنین مرکز استان یزد حکایت از شلوغی و ازدحام مردم برای شرکت در انتخابات دارد.
آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد لحظاتی پیش با انداختن رای خود به صندوق در مسجد حظیره در انتخابات شرکت کرد.
برای مثال در شعبه مسجد روضه محمدیه یزد صف طولانی چند صد نفری برای شرکت در انتخابات هم در بخش خواهران وهم برادران شکل گرفته است که در نوع خود کم نظیر است.
حوزه های دیگری همچون شعب آزادشهر، خیرآباد، امام شهر، مسجد الرضای صفاییه، شهرک دانشگاه، شهرک رزمندگان و .. نز گزارش های مشابهی ارسال شده است.
در شهرستان ها نیز حضور مردم پررنگ و غافلگیرکننده اعلام شده است. در اردکان در بخی از شعب، صف حضور شکل گرفته است. در میبد در بسیاری از شعب ازدحام رای دهندگان وجود دارد.
گزارش های مشابهی از تفت، برخی دهستان این شهرستان و همچنین مهریز و سایر شهرستان ها ارسال شده است. هرچند در برخی شعب نیز رای گیری بدون صف بوده ولی با گذشت دو ساعت از آغاز انتخابات، این حضور بی سابقه گزارش شده است.
۷۱۹ شعبه اخذ رای در استان یزد فعال است و ۶۶۵ هزار و ۵۰۴ نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

 

ارسال نظر