تاریخ : 26 فوریه 2016 - 9:33 - شناسه خبر : 9190 اسلایدشو، انتخابات

گفتگوی اختصاصی صدای میبد با فرماندار میبد:

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند/ مشارکت مردم از ساعات اولیه صبح چشمگیر است

اگر کسانی برای رای دادن سواد ندارند حتما کسی را به همراه برای نوشتن ببرند چرا که عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی حق نوشتن رای را ندارند.

حسین فلاح فرماندار میبد در گفتگوی اختصاصی با صدای میبد در ستاد انتخابات شهرستان میبد گفت: من همین الان که اطلاعات را دریافت کردم الحمد الله استقبال خوبی را از اول صبح شاهد بودیم که این نشان دهنده مشارکت حداکثری است. خواهشی که از مردم عزیز میبد دارم زمان رای دادن را موکول به ساعات پایانی رای گیری نکنند. در همین ابتدای صبح برای مشارکت در انتخابات شرکت کنند.

وی به رای دهندگانی که سواد ندارند توصیه کرد: اگر کسانی برای رای دادن سواد ندارند حتما کسی را به همراه برای نوشتن ببرند چرا که عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی حق نوشتن رای را ندارند.

فرماندار اضافه نمود: همراه داشتن کارت ملی الزامی نیست. اما مراجعه کنندگان باید شماره ملی خود را به همراه داشته باشند. با این اوصاف من این دوره از انتخابات را انتخاباتی پرشور می بینم.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج بستگی به مدت زمان رای گیری دارد ادامه داد: ساعت رای گیری از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر ادامه دارد که معمولا حداقل ساعاتی که برای رای گیری مشخص می شود ده ساعت است. که معمولا یک دوره هم تمدید می شود حالا به مدت یک یا دو ساعت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: صبح روز شنبه اول وقت نتیجه انتخابات در اختار مردم قرار می گیرد.

ELI_5636

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر