تاریخ : 24 فوریه 2016 - 8:54 - شناسه خبر : 9043 اسلایدشو، انتخابات

حسین فلاح کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به نفع دکتر دهقانی کناره گیری کرد+ تصاویر

وی حمایت خود را از کاندیداتوری دکتر کمال دهقانی ابراز داشت و از هواداران خود خواست در روز هفتم اسفندماه با حضور باشکوه در سر صندوق های رای به دکتر دهقانی رای دهند.

به گزارش صدای میبد: شب گذشته حسین فلاح از کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت و میبد از ادامه راه انصراف داد.

وی حمایت خود را از کاندیداتوری دکتر کمال دهقانی ابراز داشت و از هواداران خود خواست در روز هفتم اسفندماه با حضور باشکوه در سر صندوق های رای به دکتر دهقانی رای دهند.

لازم به ذکر است تاکنون آقایان حمید آیت اللهی، محمدرضا هدایی، دکتر علیرضا پوردهقان، امید عندلیب، مصطفی کریم زاده نیز به حمایت از دکتر دهقانی از ادامه راه انصراف داند.

زندگینامه
حسين فلاح متولد ۱۳۵۱دانش آموخته پرستاری، کارشناسی پیوسته حسابداری و كارشناسي ارشد مديريت MBA
كارشناس مسئول و معاون اداره سنجش و ارزشيابي آموزش فني و حرفه اي استان يزد.
وي از سال ۱۳۸۱تا ۱۳۸۷ رياست مركز آموزش فني وحرفه اي شهرستان ميبد را برعهده داشت. فلاح از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ نیز در پست معاونت مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان تفت به خدمت مشغول بود.
احداث نخستين مركز آموزش فني و حرفه اي خيّري كشور در شهرستان ميبد در سال ۱۳۸۲ و تجهيز و راه اندازي مركز آموزش تخصصي سفال و سراميك این شهرستان از  فعاليت هاي ارزشمندي است كه در دوره تصدّي و مسوليت حسين فلاح در ميبد انجام شده است.
از ديگر فعاليت ها و سوابق وي می توان به موارد زیر اشاره کرد:
* تاليف كتاب مهارت هاي ضروري براي مديران (۱۳۹۲)
* ارائه شفاهي مقاله پژوهشي با عنوان «ارزيابي عملكرد و راهكارهاي بهبود در مراكز آموزش فني وحرفه اي با رويكرد كارت امتيازي متوازن (BSC) و تحليل پوششي داده ها(DEA)» در نخستين همايش كشوري مهارت آموزي و اشتغال در ايران و چاپ در مجله مهارت آموزي (۱۳۹۱)
* ارائه مقاله در نخستين همايش بين المللي و دومين همايش كشوري مهارت آموزي و اشتغال در ايران با عنوان «فني و حرفه اي وظايف، نقش ها، نيازها با نگاهي به آينده»(۱۳۹۱)
* ارائه مقاله و پذیرش در کنفرانس مدیریت و اقتصاد کسب و کار با عنوان «راهكارهاي نيل به چابكي در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور»
* تاسيس پايگاه مقاومت امام حسين(ع ) در مركزآموزش فني وحرفه اي شهرستان ميبد
* همكاري با بسيج خوابگاه و جامعه اسلامي دانشجويان در خوابگاه جي وابسته به دانشگاه علوم پزشكي استان اصفهان و مشاركت در فعاليت هاي فرهنگي، برگزاري اردوهاي مسافرتي و زيارتي و اداره نوارخانه درسال ۱۳۷۱-۱۳۷۳
* مدير داخلي درمانگاه شبانه روزي طزرجان در شهرستان تفت (۱۳۷۵-۱۳۷۴)
* از موسسين نخستین سايت خبري شهرستان میبد با عنوان «ميبد نيوز» و عضویت در شوراي مديريتی اين سايت (۱۳۸۴-۱۳۸۶)
* عضو شوراي سردبيري نشريه ميبد از سال ۱۳۷۵ -۱۳۸۸
* سردبير نشريه ميبد (۱۳۸۴ -۱۳۸۶)

* نگارش ده ها مقاله در زمينه مسايل مختلف اجتماعي و فرهنگي و چاپ آن در نشريات و پایگاه های خبری استان یزد(يزدفردا، نارین نیوز، صدای میبد، فرداپرس)

photo_2016-02-24_08-44-31 photo_2016-02-24_08-43-56

اخبار مرتبط

ارسال نظر