تاریخ : 4 می 2015 - 12:37 - شناسه خبر : 595 اخبار شهرستان1

برگزاری چهارمین جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آیت الله حائری میبد

این کرسی بعنوان آخرین کرسی آزاد اندیشی دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی ۹۴-۹۳ با موضوع ” ازدواج دانشجویی، آری یا خیر!؟” روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۴ ساعت ۱۱:۴۰ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار خواهد شد.

2
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت الله حائری میبد، کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه ضمن تسلیت ایام وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها و گرامیداشت ایام البیض از برگزاری چهارمین جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه خبر داد.
وی گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (دام ظله) مبنی براهمیت و جایگاه آزاد اندیشی در تقویت بنیه های فکری و لزوم تشکیل کرسی های نظریه پردازی و آزاد اندیشی در جامعه به ویژه در جوامع علمی و مراکز آموزشی و با عنایت به اهداف و رسالت دانشگاه در ارتقای سطح و بنیه دینی، فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان و نیز ایجاد فضای مناسب در جهت بیان آزادانه، عاقلانه، شجاعانه و محترمانه فکر و اندیشه در دانشگاه، چهارمین جلسه کرسی آزاد اندیشی با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می گردد.
کریمی گفت: نظر به بررسی های کارشناسی انجام شده بر حسب نظر اساتید، صاحب نظران و دانشجویان، این کرسی بعنوان آخرین کرسی آزاد اندیشی دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی ۹۴-۹۳ با موضوع ” ازدواج دانشجویی، آری یا خیر!؟” روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۴ ساعت ۱۱:۴۰ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار خواهد شد که علاقه مندان جهت شرکت در مباحثه و مناظره تحت قالب دو گروه موافق و مخالف می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به امور فرهنگی یا رابطین، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و به قید قرعه به شرکت کنندگان دو گروه و حاضرین در جلسه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
مدیر فرهنگی دانشگاه در پایان ضمن دعوت از تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان مراکز آموزش عالی جهت شرکت در این برنامه ارزشمند، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این قیبل برنامه های هدفمند و مؤثر و مشارکت دانشجویان و صاحب نظران گامی مفید و قابل توجه در بسط معرفت دینی و تثبیت و نشر سبک زندگی اصیل اسلامی برداشته شود.
شایان ذکر است در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تا کنون سه کرسی آزاد اندیشی با موضوعات فرهنگی، دینی ، سیاسی و اجتماعی تحت عناوین” شبکه های اجتماعی، آری یا خیر!؟”، ” رابطه با آمریکا، آری یا خیر!؟” و ” محدودیت پوشش در دانشگاه، آری یا خیر!؟” برگزار شده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر