تاریخ : 20 اکتبر 2015 - 10:56 - شناسه خبر : 5045 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

اعتراض ساکنان کوچه صاحب الزمان (عج) بارجین نسبت به بی توجهی اداره برق/ افت ولتاژ برق بارجین تا یک ماه دیگر رفع می شود

چند سالی است که اهالی کوچه صاحب الزمان (عج) محله بارجین میبد با دردسرهای افت ولتاژ برق دست به گریبان هستند و تاکنون خسارات زیادی را از این قبیل متحمل شده اند.

به گزارش خبرنگار صدای میبد: چند سالی است که اهالی کوچه صاحب الزمان (عج) محله بارجین میبد با دردسرهای افت ولتاژ برق دست به گریبان هستند و تاکنون خسارات زیادی را از این قبیل متحمل شده اند.

در این رابطه آقای حفیظی از ساکنان این محل به خبرنگار ایسنا گفت: با پی گیری های دوساله ساکنان قرار شد که اداره برق شهرستان نسبت به رفع مشکل مان که تاکنون باعث سوختن لوازم برقی منازل شده است اقدام نماید.

DSC_0730

وی ادامه داد: خردادماه سال جاری قرار شد با نصب تعدادی تیربرق مشکل افت ولتاژ برق اهالی حل شود. در این زمینه قسمت هایی از کوچه حفر شد و قرار شد طی ۱۵ روز نسبت به نصب تیرهای جدید اقدام شود که متاسفانه نه تنها تیربرقی نصب نشد بلکه پس از گذشته حدود ۴ماه مکان های حفر شده نیز توسط شهرداری پر شد. حال ما مانده ایم و این برق ضعیف و لوازم خانگی که هر لحظه امکان سوختن آنها وجود دارد.

DSC_0729 DSC_0725

خانم ندافیان از اهالی محل نیز از خبرنگار ایسنا خواست تا صدای آنها را به گوش مسئولین مربوطه برساند تا برای حل این مشکل چند ساله تدبیری بیندیشند.

برای پیگیری این خبر به سراغ حمیدرضا عدل ثانی رئیس اداره برق میبد رفتیم.

DSC_0737

عدل ثانی با اذعان به مشکل چندین ساله اهالی کوچه صاحب الزمان(عج) بارجین در این رابطه گفت: در دی ماه سال گذشته این مشکل مطرح شد که پس از بررسی های لازم و تشکیل پرونده و برآورد هزینه و سایر مسائل مربوطه شرکت پیمانکاری طی قراردادی متعهد شد تا این مشکل را طی دو ماه مرتفع نماید و پروژه را به پایان برساند.

وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر ضعف هایی که در این شرکت وجود داشت و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند پس از گذشت چندین ماه ما هنوز شاهد این مشکل هستیم.

رئیس اداره برق میبد اضافه نمود: ما طی اخطاری به شرکت فوق خواستار ارائه توضیحات و اتمام پروژه شده ایم، که در همین جا من به ساکنان کوچه صاحب الزمان بارجین قول می دهم طی مدت یک ماه این پروژه را به اتمام برسانیم.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر