تاریخ : 26 آگوست 2015 - 17:15 - شناسه خبر : 4104 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

۶۹ پروژه عمرانی و صنعتی در هفته دولت در شهرستان میبد افتتاح می شود

فرماندارمیبد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت از افتتاح ۶۹ پروژه عمرانی، صنعتی، تاریخی و کشاورزی در شهرستان میبد خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های خوب مسئولین دولت تدبیر و امید در شهرستان میبد پروژه‌های خوبی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح بابیان این پروژه در سال ۹۴ نسبت به سال گذشته یک ونیم برابر به لحاظ کمی رشد داشته است افزود: رشد یک و نیم برابری پروژه به لحاظ کمی نشان می‌دهد که دولت به پروژه‌های عمرانی توجه ویژه‌ای‌ داشته است.

فلاح پروژهای عمران شهری، روستایی، روشنایی معابر، راه و شهرسازی، آموزش‌وپرورش، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی را از عمده پروژه‌های قابل بهره‌برداری در میبد عنوان کرد و افزود: برای این پروژه‌ها درمجموع ۱۷ میلیارد تومان از بودجه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات هم یک واحد تولید کاشی و سرامیک با ۹۰ میلیارد تومان در شهرستان میبد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندارمیبد گفت: دو واحد پرورش مرغ گوشتی و بلدرچین هم در بخش جهاد کشاورزی که از طریق تسهیلات این اداره راه‌اندازی شده است به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاح گازرسانی به ندوشن، افتتاح فاز اول پارک بانوان، میدان امام حسن مجتبی، خانه گلشن، واحد پرورش بلدرچین، مرمت و بازسازی مرکز محله مهرجرد و فیروزآباد و آسفالت معابر و ساماندهی ورودی روستاهای مزرعه کلانتر، جهان‌آباد، حجت‌آباد، بدرآباد و افتتاح پارک بانوان بفروئیه را بخشی از این پروژه‌ها برشمرد.

نظرات ارسال شده

  1. مبارک باشه ولی جناب آقای فلاح چطور شما میگید ما با مشکل دپو انبار کاشی مواجهه هستیم و بازار کاشی خراب است و شما ۷۰ درصد کارهای روزانه اتان در مورد شرکتها و مشکلات گاز و برق انها است چرا افتتاح دوباره کارخانه علت چیست

ارسال نظر