تاریخ : 16 آگوست 2015 - 11:30 - شناسه خبر : 3882 اخبار شهرستان1

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد تغییر کرد/ رئیس جدید با حفظ سمت آمد

دکتر مسعود شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای طی حکمی در تاریخ ۹۴/۰۵/۱۹ «ماه بس قوه ندوشن» را با حفظ سمت قبلی به عنوان سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد منصوب کرد .

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای: دکتر مسعود شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای طی حکمی در تاریخ ۹۴/۰۵/۱۹ «ماه بس قوه ندوشن» را با حفظ سمت قبلی به عنوان سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد منصوب کرد .
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در بخشی از این حکم  آورده است:امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمدالله از آن برخوردارید ضمن اهتمام در جهت ارتقا، توسعه، شکوفایی و تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای منویات مقام معظم رهبری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری  و توجه به امر صرفه جویی در بیت المال  با بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن مرکز در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

لازم به توضیح می باشد که ماه بس قوه ندوشن رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه (س) یزد نیز می باشد.

صدای میبد: خانم «ماه بس قوه ندوشن» همزمان باید دو مرکز فنی و حرفه ای دختران که دانشجویان دختر زیادی نیز در آن مشغول به تحصیل می باشند را اداره  نمایند و این در حالی است که آموزشکده فنی دختران میبد با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و نیاز به فردی دارد که تمام قد برای بهبود شرایط آموزشی و امکانات آن باید تلاش کند. به نظر می رسد واقعا در استان و شهرستان مدیر آن قدر کم باشد که یک نفر دو مجموعه آموزشی را باید مدیریت کند!

ارسال نظر