تاریخ : 2 ژوئن 2024 - 10:20 - شناسه خبر : 37504 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، ورزشی

سید احمد علائی رئیس هیات ورزش کارگری میبد خبر داد:

دور گروهی مسابقات فوتسال کارگران میبد پایان یافت/ رقابت ۱۲ تیم در اولین ایستگاه حذفی

این دوره از مسابقات با استقبال ۲۲ تیم از اواخر اردیبهشت ماه قرعه کشی و تیمها در ۵ گروه قرار گرفتند و مسابقات مرحله گروهی آغاز شد.

مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با معرفی تیم های صعود کننده به دور حذفی پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: سید احمد علائی از پایان مرحله گروهی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد خبر داد.

رئیس هیات ورزش کارگری میبد ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات با استقبال ۲۲ تیم از اواخر اردیبهشت ماه قرعه کشی و تیمها در ۵ گروه قرار گرفتند و مسابقات مرحله گروهی آغاز شد.

علائی افزود: مسابقات مرحله گروهی طی ۱۲ روز در سالن هدف میبد برگزار و در نهایت تیمهای صعود کننده به دور دوم مشخص شدند.

وی تصریح کرد: بر این اساس از گروه اول کاشی باستان و گرانیت آریا، گروه دوم تراشکاری سجاد و کاشی ماهان سرام، گروه سوم کاشی صدرا سرام و گلوله های سرامیکی الوند کویر، گروه چهار کاشی احسان و مجتمع کاشی و از گروه پنج کاشی گلچین و معدن سورک جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کردند؛ همچنین تیم های یاس کیسه از گروه دوم و کاشی نارین از گروه سوم بعنوان تیم های سوم با امتیاز بالا نیز راهی دور بعد شدند.

رئیس هیات ورزش کارگری میبد خاطرنشان کرد: مراسم قرعه کشی مرحله حذفی با حضور سرپرست تیم های صعودکننده و به میزبانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد برگزار و مسابقات مرحله حذفی از ۱۵ خرداد ماه پیگیری می شود.

ارسال نظر