تاریخ : 18 مارس 2024 - 11:28 - شناسه خبر : 37270 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

رضائی نژاد در دیدار با آیت الله اعرافی خبر داد:

بزودی برای اولین در کشور میبدی ها شاهد اجرای طرح مشترک سرمایه گذاری فیبر نوری هستند/ پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد را در جامعه نشر دهد

پیشگامان با دخیل کردن مردم در سهم این طرح، مردمی سازی اقتصاد را به طور عادلانه پیاده سازی کرده است.

به گزارش صدای میبد: آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در دیدار با مدیرعامل شرکت پیشگامان کویر یزد گفت: شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد به عنوان الگوی برتر کشوری در زمینه مردمی سازی اقتصاد باید الگوی خود را در جامعه گسترش و نشر دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: پیشگامان با اجرای پروژه‌هایی مانند فیبرنوری توانسته الگویی مناسب و برتر در راستای مردمی سازی اقتصاد در کشور باشد.

وی از اینکه این طرح برای اولین بار در کشور و در شهر میبد انجام می‌شود ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: پیشگامان با دخیل کردن مردم در سهم این طرح، مردمی سازی اقتصاد را به طور عادلانه پیاده سازی کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور مدیران پیشگامان را به توسعه‌ی سرمایه‌گذاری، مردمی سازی اقتصاد و تعاون بیشتر ترغیب و تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی اندکی در کشور موفق بوده‌اند و موفقیت گروه تعاونی پیشگامان تنها به دلیل ارتقا سرمایه‌های انسانی و سهیم کردن مردم در پروژه‌هایش است.

امام جمعه‌ی میبد با بیان اینکه لازم است پیشگامان به فناوری‌های هوش مصنوعی ورود پیدا کند خاطر نشان کرد: پیشگامان باید الگوی مردمی سازی اقتصاد را در جامعه پیاده کند، نشر دهد و مردم را بیشتر درگیر کند.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: اقتصادی که مردمی باشد نه تنها موجب رضایت مردم و پیشرفت اقتصاد می‌شود، بلکه دستاوردهای بسیاری در تمامی ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و… دربر می‌گیرد.

محمدرضا رضائی نژاد مدیرعامل این شرکت نیز در این نشست، در مورد فعالیت‌های پیشگامان و اجرای «طرح مشترک-سرمایه‌گذار فیبر نوری منازل و کسب و کارها» توضیح داد.

در این نشست میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد، سجادی‌پور فرماندار میبد، برخی از اعضای هیئت مدیره‌ی و مدیران پیشگامان حضورداشتند.

ارسال نظر