تاریخ : 29 اکتبر 2023 - 8:07 - شناسه خبر : 36835 اخبار استان، اسلایدشو، دسته‌بندی نشده

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی یزد

از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون مبلغ ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی استان پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی جدید در استان فراهم گردیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات درحوزه مشاغل خانگی در استان یزد پرداخت شده است.
فریبا آیت اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال این اداره کل در این رابطه گفت: از ابتدای مرداد ماه سالجاری تاکنون مبلغ ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح های مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راههای درآمد و تامین معیشت خانوارها است اظهار کرد: از مرداد ماه سال جاری تاکنون به ۵۱۶ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شد.
آیت اللهی افزود: با پیگیری های به عمل آمده سهم استان از تسهیلات مشاغل خانگی از ۸۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت که افزایش ۱۷درصدی را شاهد بودیم.
وی افزود: با اجرای صحیح سیاست های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، تعداد ۵۷۰۰ مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر گردیده است.
آیت اللهی به سهم اشتغال ایجاد شده این طرحها در استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون مبلغ ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی استان پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی جدید در استان فراهم گردیده است.
وی در پایان تصریح کرد: به مابقی تسهیلات به طرح‌ها از سوی بانکها در حال پرداخت است.

ارسال نظر