تاریخ : 30 سپتامبر 2023 - 16:13 - شناسه خبر : 36780 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

کتاب «آن سه شب…» در میبد رونمایی شد

کتاب «آن سه شب…» با موضوع زندگی حضرت رقیه (س) و واقعه کربلا  نوشته حجت الاسلام یوسف بدرالدین به مناسبت هفته دفاع مقدس در محفل مداحان و شعرای آئینی میبد رونمایی شد.

کتاب «آن سه شب…» با موضوع زندگی حضرت رقیه (س) و واقعه کربلا  نوشته حجت الاسلام یوسف بدرالدین به مناسبت هفته دفاع مقدس در محفل مداحان و شعرای آئینی میبد رونمایی شد.

به گزارش صدای میبد، این کتاب شامل ۸۶ صفحه توسط  طلیعه سبز در سال ۱۴۰۲ به زیور طبع آراسته شده‌است.

در مراسم رونمایی از کتاب «آن سه شب…» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ، علی محمد دهقانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری میبد، سرهنگ سید مصطفی دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، حجت الاسلام حسین عزیز مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، هادی زارع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد و سید ایمان علی و محمد علی دهقانی اعضای شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام زکریا اخلاقی از شاعران به نام میبد و استان یزد حضور داشتند.

حجت الاسلام زکریا اخلاقی در این مراسم حجت الاسلام یوسف بدرالدین را نویسنده بسیار هنرمند و توانمند و دارای آثارمتعدد بسیار در حوزه هنرهای نمایشی که مکرر از صدا و سیمای استانی و کشوری پخش شده و هم در حوزه نویسندگی به ویژه دفاع مقدس معرفی کرد.

وی افزود: نویسنده  کتاب «آن سه شب…»  در سالهای اخیر به سمت ثبت خاطرات آزادگان و رزمندگان روی آورده که از جمله آنها کتابهای برادر و ممد یزدی است.

وی کتاب «آن سه شب…» یک رمان با نثر بسیار زیبای ادبی معرفی کرد و افزود: نویسنده کتاب تاکنون به صورت یک تنه خاطرات را ضبط و پیاده و تدوین کرده و با وجود مشکلات مادی به چاپ رسانده است. قلمی بسیار شیوا و پخته دارد و صاحب تجربه است و باید یک سری امور را به وی سپرد. وی می تواند گروهی از جوانان اهل قلم برای ضبط و نوشتن و تنظیم خاطرات بسیاری که وجود دارد ، پرورش دهد.

اخلاقی تصریح کرد: رزمندگان ما خاطرات زیادی دارند، کتابهای زیادی از خاطرات آنها می توان نوشت.

مراسم رونمایی کتاب «آن سه شب…» با اهدای کتاب به شرکت کنندگان در مراسم و امضای کتاب همراه بود.

خبرنگار : الیاس دهقانی

اخبار مرتبط

ارسال نظر