تاریخ : 30 سپتامبر 2023 - 11:28 - شناسه خبر : 36776 اخبار استان، اسلایدشو

با حضور مقامات استانی صورت گرفت:

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

در دولت سیزدهم ارتباط چهره به چهره با مردم از اولویت های رئیس جمهور و مدیران دستگاه هاست. مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در فواصل مختلف با برگزاری میز خدمت پاسخگوی مردم و قشر شریف جامعه کارگری، کارفرمایی، کارآفرینان و تعاونگران هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: صبح روز جمعه (۷ مهرماه) جشنواره شهید رجایی استان یزد با حضور مقامات استانی برگزار شد.
در این دوره از جشنواره برای اولین بار شاخصی تحت عنوان «تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی» که به پایش اقدامات روابط عمومی های دستگاه ها می پرداخت اضافه شده بود.
تندیس این دوره از جشنواره در بخش تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد رسید و محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کرد.
مواردی چون میزان حضور در برنامه های خبری و غیر خبری صدا و سیما، ارتباط و گفتگو با سایر رسانه ها، حضور حقیقی بر بستر رسانه های اجتماعی و میزان فعالیت، حضور حقوقی بر بستر رسانه های اجتماعی و میزان فعالیت، میزان پاسخگویی و سرعت پاسخگویی به انتقادات، شایعات، شبهات و ابهامات، میزان دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و افراد خاص، میزان گفتگوی عمومی با مردم، میزان دیدار و نشست با نخبگان و تشکل های مردمی، تعداد همکاری یا برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، تولید محتوا و … مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با کسب بیشترین امتیاز توانست در این بخش از جشنواره حائز تندیس و لوح تقدیر گردد.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم گفت: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با توجه به حجم بالای خدمات رسانی که انجام می دهد به عنوان وزارت مردم نامگذاری شده است. یکی از اولویت های این اداره اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم شریف استان یزد هست.
وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم ارتباط چهره به چهره با مردم از اولویت های رئیس جمهور و مدیران دستگاه هاست. مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در فواصل مختلف با برگزاری میز خدمت پاسخگوی مردم و قشر شریف جامعه کارگری، کارفرمایی، کارآفرینان و تعاونگران هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین در پایان تصریح کرد: حجم گسترده خدمات این اداره کل و نیاز به اطلاع رسانی باعث شده است که بتوانیم از ظرفیت خوب رسانه های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و مطبوعات بهره لازم را ببریم که جا دارد از تمامی اصحاب رسانه استان از بابت حمایت هایی که از این اداره کل دارند تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر