تاریخ : 26 آگوست 2023 - 17:26 - شناسه خبر : 36762 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

نقل خاطرات دوران بچگی با نشستن در کنار درخت آرزوها

اعضای شرکت کننده در این برنامه با نقل خاطرات زمان بچگی ، نونهالی و نوجوانی خود از گذشته‌های نه چندان دور یاد کردند و با یاد آوری اتفاقات شیرین دورهمی سالانه خود را به شیرینی برگزار کردند.

نویسندگان عضو انجمن نویسندگی میبد برنامه دورهمی سالانه خود را با نقل خاطرات دوران بچگی در کافه کتاب حسابی و با نشستن در کنار درختان پر از برگ آرزو برگزار کردند.

به گزارش صدای میبد، اعضای شرکت کننده در این برنامه با نقل خاطرات زمان بچگی ، نونهالی و نوجوانی خود از گذشته‌های نه چندان دور یاد کردند و با یاد آوری اتفاقات شیرین دورهمی سالانه خود را به شیرینی برگزار کردند.

همراه با این گفت و شنودها و خواندن چند قصه‌ ارسال شده در گروه مجازی انجمن ، مصطفی بیک پور  به عنوان دبیر انجمن معرفی گردید.

انجمن نویسندگی میبد (سرای اهل قلم ) تابستان سال ۱۳۹۷ با هدف برگزاری گردهمایی‌های نویسندگان ارتقا و تقویت نویسندگی در این منطقه فعالیت خود را  آغاز کرده‌است و تا کنون با برگزاری دوره های نویسندگی و برگزاری برنامه‌های رونمایی کتاب و برنامه های فرهنگی دیگر فعالیت دارد.

در چهار سال گذشته انجمن با سرپرستی فهیمه میرزایی یکی از نویسندگان میبدی برگزار کننده محافل سالانه، دوره های داتستان نویسی ، برنامه‌های رونمایی کتاب و برنامه های متنوع دیگر در راستای حمایت از نویسندگان  بوده‌است.

این برنامه دورهمی با حضور سید جواد امامی مدرس داستان نویسی و از هنرمندان میبد در فضای دلنشین کافه کتاب کتابفروشی حسابی برگزار شد.

محمد رضا حسابی با حضور در جمع نویسندگان با اظهار خشنودی از برگزاری این محفل در فضای کتابفروشی گزارشی از راه اندازی کافه کتاب ارائه داد.

گفتنی است کتاب فروشی حسابی با راه‌اندازی کافه کتاب حمایت کننده در برگزاری برنامه های رونمایی کتابهای نوشته شده توسط نویسندگان شهرستان و برگزاری برنامه‌های دورهمی و نقد داستان است.

کتابفروشی حسابی اولین کتابفروشی میبد است. مرحوم محمدرضا حسابی بزرگ در سال ۱۳۴۸ این کتابفروشی  را بنیاد نهاد.

خبرنگار : الیاس دهقانی

ارسال نظر