تاریخ : 13 جولای 2023 - 8:19 - شناسه خبر : 36631 اخبار استان، اسلایدشو

رئیس مجموعه ورزشی کارگران استان خبر داد:

آغاز ثبت نام در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد

ثبت نام در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آنها از ۲۰ تیرماه آغاز و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدهادی آقایی با اعلام این خبر گفت: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد در ۷ گروه از جامعه هدف مرداد ماه آغاز می شود.
رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان و دبیر این المپیاد افزود: این دوره از المپیاد ویژه آقایان و بانوان شامل کارگران شاغل، خانواده کارگران، فرزندان کارگر، بازنشستگان، کارگران کم بینا و روشندل، همسران کارگر و کارگران معلول در رشته های مختلف برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی در خصوص نحوه اجرای المپیاد گفت: مسابقات ویژه کارگران شاغل در محیط کار آنها برگزار می شود و گروه های دیگر پس از ثبت نام و جمع بندی، در زمان و مکان مشخص به مرحله اجرا می رسد. برگزاری مسابقات مرحله اول المپیاد ویژه کارگران شاغل در محل شرکت و مرحله نهایی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر انجام می شود.
دبیر اجرایی این المپیاد ضمن تقدیر از همراهی کارفرمایان استان در زمینه اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارگران، اظهار کرد: خوشبختانه کارفرمایان یزدی در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی ویژه کارگران همکاری خوبی را در طول سالیان گذشته با متولیان ورزش کارگری استان داشته و امسال نیز امیدواریم با همراهی آنها المپیاد خوبی را برگزار کنیم؛ بی شک برگزاری این مسابقات باعث شور و نشاط و حفظ سلامت کارگران می شود.
وی در خصوص نحوه ثبت نام در این المپیاد بیان کرد: علاقمندان واجد شرایط برای حضور در این المپیاد از ۲۰ تیر لغایت ۱۰ مردادماه سال جاری به سایت مجموعه ورزشی کارگران به آدرس mvkyazd.ir مراجعه و ضمن مشاهده دستورالعمل مسابقات، عملیات ثبت نام خود را انجام دهند؛ دستورالعمل این مسابقات نیز از طریق لینک http://yun.ir/ze156f قابل دریافت می باشد.
آقایی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره این المپیاد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ اولین دوره المپیاد با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه هدف همراه بود که قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۴ ماه با یکدیگر رقابت کردند؛ مرحله پایانی اولین دوره المپیاد نیز در اسفند ماه همان سال برگزار و پس از آن در مراسمی در خورشأن کارگران عزیز، از مقام آوران تجلیل شد.
در این المپیاد رشته هایی از جمله دوسرعت، پرتاب توپ، طناب زنی، طناب کشی،قوی ترین مرد کارگر، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، اسکیت، هدف زنی با توپ و دارت برنامه ریزی شده که ویژه گروه های مختلف برگزار می شود.

ارسال نظر