تاریخ : 6 ژوئن 2023 - 13:51 - شناسه خبر : 36569 اخبار استان، اسلایدشو

سعید طالعی اردکانی سکان تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان را به دست گرفت

طی حکمی از سوی محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سعید طالعی اردکانی» به سرپرستی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، طی حکمی از سوی محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سعید طالعی اردکانی» به سرپرستی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان منصوب شد. متن این ابلاغ در ادامه آمده است.
«جناب آقای سعید طالعی اردکانی
باسلام
با عنایت به نامه شماره ۴۸۲۱۲ مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۲ مدیرکل محترم توسعه منابع انسانی وزارت متبوع و نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ، بعنوان «سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان» منصوب می گردید.
شایسته است باتوجه به جایگاه ویژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و بکارگیری کلیه امکانات، نیروها و تخصص و توانمندی های خویش، ضمن هماهنگی و تعامل سازنده با دیگر مدیران ستادی و شهرستانی و رعایت قوانین و مقررات در راستای اهداف دولت مردمی و این اداره کل و انجام امور محوله به نحو مطلوب تلاش نمایید.
توفیق جنابعالی را در انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده دارید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمدرضا فلاحتی- مدیرکل»
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین از زحمات محمد فتاحی رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان در طول دوران تصدیشان تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر