تاریخ : 4 می 2023 - 13:30 - شناسه خبر : 36509 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد صورت گرفت:

تجلیل از نماینده برتر تشکل های بانوان استان یزد/یکی از مصداق های دخالت دادن مردم در کارها توسعه تشکل هاست

مقام معظم رهبری بر دخالت مردم در امور و واگذر کردن کارها به آنها تاکید می ورزند و یکی از مصداق های دخالت دادن مردم در کارها همین تشکل ها هستند که برای توسعه و ایجاد آنها اقدام می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با حضور محمدرضا فلاحتی از مرجان آواره به عنوان بانوی فعال در عرصه کار و تولید و تشکل های کارگری استان تجلیل به عمل آمد.
محمدرضا فلاحتی در نشستی که در دفتر شرکت شهرک های صنعتی میبد به صورت ویدئوکنفرانسی همزمان با سراسر کشور برگزار شد افزود: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و جامعه نیازمند حضور بانوان در حوزه اشتغال هست.
وی ادامه داد: ایجاد تشکل های کارگری و صنفی که مخصوص بانوان بوده، تا مطالبات و خواسته های به حق و قانونی آنها را پیگیری نماید نیز یکی از مواردی است همیشه جزو مطالبات بانوان شاغل هست؛ خوشبختانه بانوان در استان نیز عضو تشکلات کارگری و صنفی واحدهای تولیدی بوده و این امر را پیگیری می کنند و قطعا در صورت استقبال بانوان برای تشکیل تشکل های کارگری، این اداره کل نیز آماده هرگونه همکاری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مردمی سازی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر دخالت مردم در امور و واگذر کردن کارها به آنها تاکید می ورزند و یکی از مصداق های دخالت دادن مردم در کارها همین تشکل ها هستند که برای توسعه و ایجاد آنها اقدام می کنیم.
وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حمایت از ایجاد تشکل های کارگری در واحدهای صنفی به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت این نهادهای مردمی است، تصریح کرد: مسئولین استان بر اهمیت تشکلات کارگری و صنفی واقف بوده، پای سخنان آنها نشسته و برای احقاق مطالب به حق و مطالباتی که صورت می گیرد گام برمی دارند.
لازم به ذکر است از سه تن از بانوان فعال در حوزه تشکلات کارگری شهرستان میبد نیز در این نشست تجلیل شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر