تاریخ : 25 آوریل 2023 - 9:44 - شناسه خبر : 36447 اخبار استان، اسلایدشو

پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به مناسبت آغاز هفته کارگر:

کارگران همیشه پای کار ایران ایستاده اند

سرمایه انسانی مهمترین عامل مؤثر بر رشد اقتصادی محسوب می­شود، و جامعه کار و تولید کشور و در راس آنها کارگران شریف، سربازان جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت آغاز هفته کارگر پیام تبریکی بدین شرح صادر کرد:
«حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است». امام خمینی (ره)
۵ اردیبهشت یادآور شکستی سخت برای نیروهای متجاوز آمریکایی در سال ۱۳۵۹ است. بالگردها و هواپیماهای آمریکایی که وارد حریم ایران شده بودند، با طوفان شن در طبس روبرو و عملیات آنها با شکست مواجه شد. همچنین در این روز شاهد آغاز هفته کار و کارگر هستیم. در سال های اخیر دشمنان ایران عزیز با به راه انداختن جنگ اقتصادی به رویارویی با مردم ایران آمده اند تا با خیال خام خودشان مردم را از انقلاب خسته و ناامید سازند. در همین راستا مقام معظم رهبری به درستی شعارهای سال را بر مبنای اقتصاد نامگذاری کرده اند تا این مقوله توسط آحاد ملت درک و طی و طریق درستی برای رسیدن به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولان برداشته شود.
بخش صنعت یکی از بخش­های مهم اقتصادی و رشد و توسعه آن باعث توسعه صنعتی و اقتصادی در هر کشوری است. عوامل مختلفی در رشد تولید و ارزش افزوده صنعتی مؤثر است که مهمترین آنها نیروی انسانی ماهر و باتجربه، ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین و پیشرفته می­باشد؛ لیکن سرمایه انسانی مهمترین عامل مؤثر بر رشد اقتصادی محسوب می­شود، و جامعه کار و تولید کشور و در راس آنها کارگران شریف، سربازان جنگ اقتصادی هستند. بنابراین، افزایش سطح دانش و مهارت کارگران می­تواند در افزایش تولید و ارزش افزوده صنایع ایران موثر بوده و در تحقق شعار سال یعنی «مهار تورم، رشد تولید» اثرگذار باشد.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پرتلاش و زحمت کش استان یزد را که همیشه «پای کار ایران» بوده اند را ارج نهاده و بر دستان آنها بوسه زده و از درگاه خداوند متعال، سعادت، موفقیت و سلامتی عزیزان زحمتکش و فداکار کارگر را در تمامی مراحل زندگی خواستارم.

ارسال نظر