تاریخ : 25 ژانویه 2023 - 10:11 - شناسه خبر : 36231 اخبار استان، اسلایدشو

آغاز جشنواره فرهنگی، دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به یاد و نام شهید پهلوان ابراهیم هادی در استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه آن در استان یزد برگزار می شود.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نشست هماهنگی این جشنواره گفت: اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به یاد و نام شهید پهلوان ابراهیم هادی در استان برگزار می شود.

وی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را سلامت جسمی و نشاط بین کارکنان عنوان کرد و گفت: ده دستگاه در استان یزد وجود دارند که زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هستند. مسابقات درون دستگاهی برگزار شده و در هفته پیش رو شاهد برگزاری مسابقات بین دستگاه های هستیم و نفرات برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند.

فلاحتی نسبت به برگزاری مسابقات با کیفیت بالا تاکید و اظهار کرد: با توجه به آغاز زمان برگزاری مسابقات میان منتخبین دستگاه های عضو شورای هماهنگی، برنامه ریزی ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن رقابتها صورت گرفته و تمام دستگاه ها از ظرفیت خود برای این جشنواره استفاده می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد زمان برگزاری مسابقات میان دستگاه های عضو شورای هماهنگی استان را ۸ لغایت ۱۳ بهمن اعلام و افزود: در این جشنواره ۶ تیم در رشته فوتسال، ۴ تیم در رشته والیبال، ۱۵ نفر در رشته دارت، ۱۲نفر در رشته تنیس، ۱۱ نفر در رشته شطرنج و ۱۶ نفر در رشته شنا در دو بخش آقایان و بانوان در بخش استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی اضافه نمود: مسابقه فرهنگی نیز در ذیل این جشنواره در نظر گرفته شده است که کارکنان دستگاه های عضو شورای هماهنگی می توانند در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» شرکت نمایند.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزو ده دستگاه عضو شورای هماهنگی به حساب می آیند.

ارسال نظر