تاریخ : 5 ژانویه 2023 - 15:06 - شناسه خبر : 36048 اخبار استان، اسلایدشو

در هشتمین اجلاس استانی نماز روی داد:

تجلیل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به عنوان دستگاه برگزیده در حوزه نماز

در هشتمین اجلاس استانی نماز در شهرستان ابرکوه از اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حوزه نماز به عنوان دستگاه برگزیده با اعطای لوح تقدیر به محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: هشتمین اجلاس استانی نماز در شهرستان ابرکوه با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، فاطمی استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.
در این اجلاس از اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حوزه نماز به عنوان دستگاه برگزیده با اعطای لوح تقدیر به محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره تجلیل شد.

متن لوح بدین شرح است:
«جناب آقای محمدرضا فلاحتی
مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
سلام علیکم
نماز تجلی عشق و آینه عرفان و نردبان صعود به سوی معبود است. اصلی ترین نیاز بشر و اقامه آن در جامعه از مهمترین برنامه های پیامبران الهی بوده و از اهم شاخص های جامعه دینی به شمار می رود، از این رو برپادارندگان نماز را اجری بس بزرگ و سترگ است که هیچ زبان و قلمی را یارای توصیف و توان بیان عظمت آن نیست.
لیکن به حکم «اشکرکم لله اشکرکم للناس» زحمات و تلاش های ارزشمندتان در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال ۱۴۰۰ را ارج نهاده، ضمن تبریک کسب عنوان برگزیده، عالی ترین مراتب تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی اعلام می‌نمایم.
توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه الطاف خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهانم.
مهران فاطمی
استاندار یزد»

گفتنی است در حاشیه این اجلاس مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در میز خدمت، به مشکلات مردم رسیدگی نمودند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر