تاریخ : 4 دسامبر 2022 - 22:31 - شناسه خبر : 35941 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

پرستاران مراکز روانی و ذهنی شبنم و شقایق میبد تجلیل شدند

الیاس دهقانی

پرستاران مراکز روانی مزمن شبنم و ذهنی شقایق میبد همزمان با روز جهانی معلولان و به مناسبت  هفته گرامیداشت مقام پرستار تجلیل شدند.

به گزارش صدای میبد، پرستاران مراکز روانی مزمن شبنم و ذهنی شقایق میبد همزمان با روز جهانی معلولان و به مناسبت  هفته گرامیداشت مقام پرستار تجلیل شدند.

محسن صباغی نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی استان یزد ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و رییس اداره بهزیستی میبد با حضور در مراکز روانی و ذهنی شبنم و شقایق میبد وابسته به موسسه خیریه محبت از تلاشهای پرستاران و پرستار این مراکز قدردانی کردند.

همچنین در نشستی کوتاه مشکلات و مسائل این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان یزد در حاشیه این برنامه تجلیل با بیان اینکه شهرستان میبد از شهرهای پیشرو در انجام انواع فعالیت‌ها و برنامه‌ها در سطح استان است و با تقدیر از تلاشهای انجام شده در ساخت و ساز ساختمان جدید مراکز محبت و شقایق گفت: با حضور مسئولان شهرستان مشکلات این مراکز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی های لازم نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام شود.

وی افزایش یارانه مراکز و ساماندهی مسیر تردد این مراکز از جمله مسائل مطرح شده عنوان کرد.

گفتنی است پرستاری در این مراکز عشق خاص می طلبد و به گفته معصومه مشایخی اهل کرمان یکی از پرسنل این مرکز که به مدت ۲۰ سال است به معلولان خدمت می کند ، خدمتگزاری به معلولان کار دل است و پاداش آن را خدا می‌دهد.

به گفته نادعلی نامجوفر مدیرعامل موسسه خیریه محبت  ۵۰ نفر پرسنل که تعداد هفت نفر از آنها پرستار و بقیه مادریار هستند ، مشغول به خدمت به معلولین در این مراکز هستند.

موسسه خیریه محبت شامل  یک مرکز روزانه و ۲ مرکز شبانه روزی روانی مزمن به نام شبنم همچنین یک مرکز شبانه روزی ذهنی بنام شقایق است ، این موسسه از سال ۱۳۷۲ تاکنون ارائه دهنده خدمات توانبخشی و درمانی  به بانوان معلول روانی مزمن و دهنی می باشد.

همچنین مدیر آموزش و پرورش میبد به همراه معاونین و جمعی از همکاران اداره، از پرستاران مرکز خیریه معلولین ذهنی و روانی، ،تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش میبد؛ در این دیدار، محمدرضا کارگر مدیر آموزش و پرورش میبد ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل مرکز خیریه محبت، بویژه پرستاران خدومشان، بیان داشت:

پرستاران و عوامل اجرایی مرکز خیریه معلولین ذهنی و روانی محبت، با بذل محبت و ایثار خویش، به نگهداری از معلولین ذهنی و روانی می پردازند ، امید است با همت مردم خیر و نیک اندیش شهرستان میبد، اندکی از دغدغه های مالی این مرکز را کاهش دهند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر