تاریخ : 19 نوامبر 2022 - 10:35 - شناسه خبر : 35698 اخبار استان، اسلایدشو

فلاحتی در افتتاح کتابخانه شرکت الکترو کویر یزد:

توجه به آموزش های نرم نقش بسزایی در ارتقاء نیروی انسانی به دنبال دارد

فلاحتی: بالا بردن فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه نیازی است که به شدت نیاز امروز جامعه ایران است و باید به آن توجه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد: با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمدمهدی فنایی مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد و به مناسبت هفته کتاب، کتابخانه این شرکت گشایش یافت.
محمدرضا فلاحتی در آیین افتتاح این کتابخانه با اشاره به اینکه توجه به نیروی انسانی در شرکت الکترو کویر یزد الگویی است برای دیگر واحدهای تولیدی گفت: بالا بردن فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه نیازی است که به شدت نیاز امروز جامعه ایران است و باید به آن توجه شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سلامت جسم و روح کارگران شریف در اولویت کارفرمایان باید قرار گیرد خاطر نشان کرد: نیروی انسانی مهمترین مقوله ای است که باید به آن توجه کرد. نگاه ویژه به آموزش، رفاهیات و توجه به اقدامات نرم افزاری برای نیروی انسانی نقش چشمگیری در بهره بری را در پی دارد.
وی عنوان کرد: تشکیل کتابخانه در واحد تولیدی و ارائه کتاب های مورد نظر کارگران، خانه بهداشت کارگری برای توجه به سلامت جسمی آنها، خانه فرهنگ جهت آموزش های نرم و آموزش های مختلف در زمینه سواد رسانه ای، آسیب های اجتماعی، خانواده و … می تواند جزو اولویت مدیران واحدهای تولیدی استان قرار بگیرد.
در این مراسم محمد مهدی فنایی از کارآفرینان، کارفرمایان استان و مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد به نکاتی قابل توجه ای در زمینه اقدامات شرکت جهت حفظ و صیانت از نیروی کار پرداخت.

ارسال نظر