تاریخ : 5 نوامبر 2022 - 22:36 - شناسه خبر : 35645 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

راهپیمایی پر شکوه ۱۳ آبان در میبد برگزار شد

الیاس دهقانی

راهپیمایی پر شکوه ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان و خانواده‌هایشان و اقشار مختلف مردم با پیمودن مسیر میدان جانباز تا مصلی آیت الله اعرافی و فریاد کشیدن شعارهایی در محکومیت استکبار جهانی و دفاع از حجاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش صدای میبد، راهپیمایی پر شکوه ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان و خانواده‌هایشان و اقشار مختلف مردم با پیمودن مسیر میدان جانباز تا مصلی آیت الله اعرافی و فریاد کشیدن شعارهایی در محکومیت استکبار جهانی و دفاع از حجاب اسلامی برگزار شد.

مردم انقلابی میبد با حرکت از محلات مختلف شهر به سمت میدان جانباز آمدند و در این مکان پس از اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان پسرانه نورالمهدی در حالی که شعارهای «استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی » ، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و « مرگ بر استکبار جهانی » و «ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده» را فریاد می کشیدند و همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی شاه چراغ به سمت مصلی آیت الله اعرافی محل برگزاری نماز جمعه به راه افتادند.

بانوان میبدی در این آیین حجاب خود را حجاب فاطمی و چادر خود را چادر زهرایی معرفی کردند و شعار « این است شعار ملت ، هستیم با ولایت » را سر دادند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر