تاریخ : 3 نوامبر 2022 - 15:32 - شناسه خبر : 35610 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

مسابقات استعداد یابی کشتی نوجوانان میبد برگزار شد

الیاس دهقانی

مسابقات استعداد یابی کشتی نوجوانان میبد با حضور محمد رضا زارع رییس اداره ورزش و جوانان ، علی ابراهیمی معاون این اداره ، سید ابوالقاسم حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان و نماینده فرمانداری در دبستان امام حسین (ع) بارجین برگزار شد و حکم قهرمانی و مدال به برندگان تعدادی از وزن‌ها اهدا گردید.

به گزارش صدای میبد، مسابقات استعداد یابی کشتی نوجوانان میبد با حضور محمد رضا زارع رییس اداره ورزش و جوانان ، علی ابراهیمی معاون این اداره ، سید ابوالقاسم حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان و نماینده فرمانداری در دبستان امام حسین (ع) بارجین برگزار شد و حکم قهرمانی و مدال به برندگان تعدادی از وزن‌ها اهدا گردید.

این مسابقات با دعوت از کل مدارس میبد و با حضور ۱۸۰ دانش اموز در ۱۰ وزن از ۱۲ مدرسه ابتدایی شهرستان با هدف استعداد یابی و به مناسبت روز دانش آموز برگزار گردید و برندگان رقابتهای برگزار شده به مسابقات استانی معرفی می‌شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان با قدردانی از دست اندرکاران و کسانی که در برگذاری مسابقه کمک و حمایت کردند ، گفت: ورزش کشتی در میبد با تلاشهای انجام شده به همت دست اندرکاران و ورزشکاران وضعیت خوبی دارد و تاکنون میبد صاحب مقامهای برتر استانی و کشوری متعددی شده است.

محمد رضا زارع اعزام تیم ملی و وجود خانه کشتی در شهرستان را از نشانه های دیگر وضعیت خوب ورزش پهلوانی  در میبد به همت هیات کشتی و نتیجه تلاشهای انجام شده توسط  دست اندرکاران این مجموعه بیان کرد.

وی همچنین با قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش میبد ، مربیان و دانش آموزان و صادق پزشک‌یار مسابقات برگزار شده در دبستان امام حسین (ع) بارجین اظهار کرد: انشاءالله با کمک همه دانش آموزان، مربیان و نگاه خوب مدیران شاهد برگزاری این رقابتها در مدارس دیگر شهرستان باشیم .

زارع افزود:  انجام مسابقات ورزشی در مدارس در سایه تعامل خوب مسئولان ، مربیان و مدیران مدارس و همت و حضور دانش آموزان به نوعی اجرای جشنواره و استعدادیابی ورزشی برای ارتقای ورزش شهرستان و کسب موفقیتهای ورزشی در حوزه‌های مختلف در سطح استان ، کشور و مسابقات بین المللی است.

گفتنی است برگزاری این مسابقات  تا اعلام نتایج نهایی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر