تاریخ : 18 اکتبر 2022 - 8:39 - شناسه خبر : 35528 اخبار استان، اخبار شهرستان، اسلایدشو

جذب ۱۰ نفر نیروی امریه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

شهرستان یزد ۴ نفر متقاضی با مدرک تحصیلی دکترا و ۲ نفر فوق لیسانس، شهرستان اردکان و مهریز هر کدام یک نفر با مدرک تحصیلی ارشد و شهرستان میبد نیز دو نفر با مدرک ارشد می توانند خدمت مقدس سربازی را در این اداره ها سپری کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه اقدام کند.
در این راستا مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این اداره کل در سال ۱۴۰۱ به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری و فوق لیسانس جهت اعزام از تاریخ اول بهمن ماه ۱۴۰۱ اقدام کرده است.
شهرستان یزد ۴ نفر متقاضی با مدرک تحصیلی دکترا و ۳ نفر فوق لیسانس، شهرستان اردکان و مهریز و بافق هر کدام یک نفر با مدرک تحصیلی ارشد می توانند خدمت مقدس سربازی را در این اداره ها سپری کنند.
متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از دوم آبان ماه الی ۵ آذرماه با مراجعه به سامانه مردم‌یار (تعاون یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها کسب اطلاع و ثبت نام کنند.

ارسال نظر