تاریخ : 10 اکتبر 2022 - 19:32 - شناسه خبر : 35403 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

اهدای شادی به کودکان بی سرپرست مرکز مهر صفایی میبد

مجید بهارستانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد به همراه سید محسن فلاح رییس اداره بهزیستی و سید شهاب الدین وحیدی از روحانیون و مدرسین دانشگاه همزمان با روز جهانی کودک به دیدن کودکان بی سرپرست مرکز مهر صفایی میبد رفتند و با اهدای هدایایی شادی و نشاط را به آنها هدیه کردند.

به گزارش صدای میبد به نقل روابط عمومی شهرداری میبد: مجید بهارستانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد همزمان با روز جهانی کودک با کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مرکز مهر صفایی میبد دیدار کردند.

دراین دیدارضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکاربه منظور رفع مشکلات این مرکز که مسئولیت نگهداری کودکان زیر ۶سال را دارد، از تلاش‌های پرسنل و به ویژه مربیان که با دریافت حقوق بسیار ناچیز مشغول خدمت رسانی و آموزش دادن به بچه ها هستند قدردانی شد.

هم اکنون ۴۰ مربی در مراکز شبه خانواده میبد شامل حديث مهر سعیدی، صفایی مهران، مروارید و سایبان دریا شهرستان میبد مشغول به خدمت هستند.

مدیرمرکز خیریه مهر مادری و مهر صفایی گفت: در هر یک از مراکز ۲ کادر ثابت مسئول فنی و مددکار و چهار مربی ۲۴ ساعته و یک مربی آموزشی پیگیر امور درسی بچه ها، مشغول به خدمت هستند که لازم است از آنها و خانواده‌هایشان به عنوان خیر و همراه قدردانی شود.
محمد علی میمنی افزود: در این مراکز تلاش می‌شود تا زندگی معمولی برای بچه ها فراهم شود تا برای ورود به جامعه آماده و بر اساس شرایط موجود جامعه زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند.
 در پایان هدایایی به کودکان زیر ۶سال این مرکز به مناسبت روز جهانی کودک اهدا شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر