تاریخ : 15 آگوست 2022 - 13:10 - شناسه خبر : 35168 اخبار استان

نام صنعتگران و کارآفرینان یزدی را باید با وضو برد/ ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای آسیب دیدگان سیل توسط کار آفرینان استان

اقدامات و فعالیت های لازم جهت درخشش، پیشروی و سرافرازی یزد، در افق های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این کشور و قرار گرفتن یزد در تراز جهانی که زیبنده آن هست با کمک تمامی گروه ها انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همایش تشکل های کارفرمایی استان یزد با حضور رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی استان به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی برگزار شد.
استاندار یزد در ابتدای سخنان خود افزود: مسئولین و مدیران استان قلبا معتقدیم نام ملت بزرگ ایران، مردم عزیز یزد به ویژه صنعتگران و کارآفرینان را نباید بدون وضو برد. اینها حق بزرگی بر جامعه و ملت ایران دارند.
مهران فاطمی استاندار یزد در این همایش صنعتگران و کارآفرینان یزدی را الگوی مناسبی از مشارکت در امور خیر در سطح کشور دانست و گفت: یکی از نمونه های اخیر حضور در میدان و نقش آفرینی این قشر در امور خیر، ورود به عرصه کمک به سیل زدگان با پذیرش ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی است که این حس همدلی و همراهی در نوع خود بی نظیر است.
وی ادامه داد: جامعه صنعتگران و کارآفرینان یزد در یک فراخوان دو ساعته ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان را قبول کردند؛ کجای کشور، چنین کارآفرینان، صنعتگران و افرادی را می بینید، این که می گویم نمی شود نام این عزیزان را بدون وضو برد از سوی اعتقاد بیان می کنم.
وی با اشاره به اهتمام استان به همراهی با کارآفرینان و صنعتگران و حل دغدغه ها و مسائل فراروی آن ها، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت های لازم جهت درخشش، پیشروی و سرافرازی یزد، در افق های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این کشور و قرار گرفتن یزد در تراز جهانی که زیبنده آن هست با کمک تمامی گروه ها انجام می شود.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به کلنگ زنی نخستین پروژه نهضت ملی کارگری کشور در یزد اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا با همکاری بخش خصوصی، اتاق تعاون و مجموعه انجمن کارآفرینی استان ۲۵۰۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی و حداکثر در دو طبقه برای این قشر زحمتکش ساخته می شود.
فاطمی در ادامه لازمه اوج گیری یزد در این مقطع زمانی را دو بال «نوآوری و فناوری» و «گردشگری» عنوان و تصریح کرد: استان یزد با برخورداری از این دو بال می تواند کماکان پیشران خدمت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشد لذا باید کارآفرینان و صنعتگران به صورت ویژه بر این حوزه متمرکز شده و سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند.

ارسال نظر