تاریخ : 20 جولای 2022 - 7:56 - شناسه خبر : 35103 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، ورزشی

برترین های دومین دوره المپیاد ورزشی محلات میبد تجلیل شدند

در این رویداد ورزشی ورزشکاران زیادی در گروههای سنی مختلف شرکت کردند که در پایان ۳۹۶ نفر در رشته های تیمی و در رشته های انفرادی نیز ۹۷۷ نفر حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، مجید بهارستانی شهردار میبد در این مراسم با قدردانی از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر میبد و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی محلات میبد، هدف از اجرای این رویداد مهم ورزشی را ایجاد شادی و شور و نشاط در بین مردم و همچنین استعدادیابی و ارتقای ورزش شهرستان عنوان کرد.

مجید بهارستانی گفت: در این رویداد ورزشی ورزشکاران زیادی در گروههای سنی مختلف شرکت کردند که در پایان ۳۹۶ نفر در رشته های تیمی و در رشته های انفرادی نیز ۹۷۷ نفر حائز رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: نتایج به دست آمده نشان می‌دهد بیش از ۳۰ درصد مردم میبد در مقاطع سنی مختلف در این رویداد ورزشی با صلابت و نیرو شرکت و رقابت کرده‌اند.

مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی میبد در شب عید غدیر همراه با اجرای برنامه های شاد و اهدای لوح سپاس و جوایز به برگزیدگان با حضور روسای هیات های ورزشی و تعدادی از ورزشکاران در پارک غدیر برگزار گردید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر