تاریخ : 14 می 2022 - 8:47 - شناسه خبر : 34883 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو، عکس، گزارش تصویری

برگزاری مراسم افتتاحیه دومین المیپیاد ورزشی محلات میبد

مشعل دومین المپیاد ورزشی محلات میبد به دست مهدی معصومی کارآفرین معلول و قهرمان تنیس روی میز کشور روشن گردید.

آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات میبد پنجشنبه شب با حضور محمد انصاری ملی پوش فوتبالیست، شهروندان، ورزشکاران از تیمهای مختلف ورزشی و مسئولان در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.

این مراسم همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و با دعوت از محمد انصاری ملی پوش فوتبالست و همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده»، اجرای سید مجید وزیری خواننده یزدی، رونمایی از تمثال شهیدان جعفرزاده و اهدای حکم مربیان رشته‌های مختلف ورزشی رقابت کننده در المپیاد برگزار شد.
مشعل دومین المپیاد ورزشی محلات میبد به دست مهدی معصومی کارآفرین معلول و قهرمان تنیس روی میز کشور روشن گردید.
شهردار میبد در این آیین گفت: برگزاری این رویداد با هدف استعداد یابی و ارتقای ورزشی میبد و ایجاد شور و نشاط برای دومین بار با همت شهرداری و شورای اسلامی میبد در دستور کار قرار گرفت و آغاز شد.

مجید بهارستانی ادامه داد: ورزشکاران برای حضور در مسابقات می توانند در سایت شهرداری میبد ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: مسابقات المپیاد شامل همه رشته‌های ورزشی از جمله کاراته، اسکیت، تنیس، ورزش زورخانه ای، کشتی، بدنسازی، ورزشهای رزمی، طناب زنی، فرزبی و ورزشهای همگانی دیگر است و برگزاری این المپیاد با حضور فوتبالیست اخلاقی کشور محمد انصاری شروع به کار کرد.

شهردار میبد همچنین به برگزاری نشست با حضور فوتبالیست کشوری و هیاتهای فوتبال شهرستان اشاره کرد که مقرر شد تفاهم نامه ای برای ارتقای جایگاه فوتبال میبد امضا شود.

مدیر کل ورزش و جوانان میبد هم از برگزاری افتتاحیه‌ها و اختتامیه‌های مختلف ورزشی در سطح استان با مشارکت شهرداری ها اشاره کرد و از شهرداریهای استان در این ارتباط قدردانی کرد.
علیرضا پورسلمان ظرفیتهای بسیار خوب ورزشی میبد در سایه حمایتهای امام جمعه شهرستان از جمله احداث ورزشگاه مصلی آیت الله اعرافی را ستود و اظهار امیدواری کرد که انشاالله در آینده شاهد احدات ورزشگاه بزرگ فوتبال در شهرستان با همراهی مسئولان شهرستان باشیم.

ارسال نظر