تاریخ : 23 آوریل 2022 - 10:57 - شناسه خبر : 34763 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

مجید بهارستانی شهردار میبد خبر داد:

ثبت نام دومین المپیاد ورزشی محلات شهر میبد آغاز به کار کرد

برای دومین بار المپیاد ورزشی محلات در سطح شهر میبد و در رشته های مختلف برنامه ریزی شده است.

مجید بهارستانی شهردار میبد در رابطه با این رویداد ورزشی گفت: برای دومین بار المپیاد ورزشی محلات در سطح شهر میبد و در رشته های مختلف برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه این المپیاد ویژه آقایان و بانوان رخ خواهد داد خاطرنشان کرد: آقایان می توانند در رشته های کاراته، اسکیت، تنیس روی میز، پهلوانی و زورخانه ای، تیراندازی شطرنج، والیبال، کشتی، بدنسازی، فوتبال (مینی فوتبال، فوتسال، گل کوچک، فوتبال) انجمن های ورزشی (طناب کشی، دارت و فوتبال دستی)، ورزش ها رزمی(ووشو، کونگ فو) و رشته همگانی که خود شامل داژبال، طناب زنی و فریزبی می باشد.

شهردار همچنین تصریح کرد: بانوان میبدی نیز می توانند در رشته های کاراته، اسکیت، تیراندازی، شمشیربازی، تیروکمان، شطرنج، والیبال، بدمینتون، فوتبال (مینی فوتبال، فوتسال) انجمن های ورزشی (طناب کشی، دارت، فوتبال دستی) و رشته همگانی که خود شامل آمادگی جسمانی، فریزبی، داژبال، پیلاتس، طناب زنی و ایروبیک می باشد به صورت انفرادی و تیمی شرکت کنند.

بهارستانی با بیان اینکه این المپیاد جهت رونق بازی های بومی محلی، قسمتی نیز به این بخش اختصاص یافته است گفت: هفت سنگ، یه قل دو قل، لی لی، خروس جنگی و دوز بازی رشته های بومی و محلی هستند که در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود.

شهردار میبد اعلام کرد: مشعل دومین المپیاد ورزشی محلات روز ۹ اردیبهشت از ساعت ۲۱ در محل پارک غدیر (میدانگاه خورشید) به مناسبت روز شوراها روشن می شود.

بهارستانی از همشهریان میبدی خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از تاریخ اول الی ۱۵ اردیبهشت ماه به آدرس اینترنتی شهرداری میبد مراجعه نمایند.

قابل ذکر است مراسم اختتامیه المپیاد روز ۱۴ تیر مصادف با روز شهرداری ها و دهیاری ها برگزار و از  تیم ها و نفرات برتر تجلیل بعمل می آید.

ارسال نظر