تاریخ : 26 فوریه 2022 - 12:53 - شناسه خبر : 34526 اخبار استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مرحله پایانی المپیاد ورزش کارگران:

رقابت ۱۵۰۰ ورزشکار کارگر در اولین المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در این المپیاد قریب به یک هزار و ۵۰۰ کارگر از ۲۱ شرکت و کارگاه حضور یافته که در ۷ رشته ورزشی باهم به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت: المپیاد ورزش کارگری یزد که برای اولین بار در استان انجام شد، با برگزاری مرحله پایانی میان نفرات برتر پایان یافت.
محمدرضا فلاحتی افزود: در این المپیاد قریب به یک هزار و ۵۰۰ کارگر از ۲۱ شرکت و کارگاه حضور یافته که در ۷ رشته ورزشی باهم به رقابت پرداختند. نفرات اول هر رشته به دور پایانی صعود و در مرحله فینال باهم مسابقه دادند. هدف زنی باتوپ، پرتاب توپ مدیسن بال، طناب زنی، روپایی زدن، دو سرعت و قوی ترین مرد کارگر رشته های انفرادی و طناب کشی نیز بعنوان تنها رشته تیمی این المپیاد بودند.
وی هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری عنوان کرد و ادامه داد: کارگران قشر زحمتکش و موثر در اقتصاد کشور هستند و باید با ایجاد محیط های شاد و مفرح به ویژه در محل کارشان، برای افزایش سلامت جسم و روح و همچنین افزایش بهره وری آنها گام برداریم. تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری در گرو توجه بیشتر به کارگران است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از روند اجرای المپیاد ضمن ابراز رضایت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار المپیاد ورزش کارگری در استان یزد برگزار شد می توان گفت به هدف خود دست یافتیم؛ در صورت مساعد بود شرایط در سال های آینده نیز این المپیاد برگزار می شود.
فلاحتی از شناسایی استعداد های خوب ورزشی میان جامعه کارگری در قالب المپیاد خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این المپیاد نشان داد در میان کارگران استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که با شناسایی آنها و اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران کشور می توان قهرمانی های زیادی بدست آورد.

ارسال نظر