تاریخ : 14 فوریه 2022 - 11:20 - شناسه خبر : 34492 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

اجرای عملیات آسفالت معابر همت ۳۱ و ۳۳

عملیات زیرسازی، خاکبرداری و آسفالت معابر همت۳۱ و ۳۳ با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به همت پرسنل حوزه عمران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شهردار میبد ضمن تشکر از صبر و بردبار شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی افزود: موضوع آسفالت یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم بوده که در این راستا عملیات زیرسازی، خاکبرداری و آسفالت معابر همت۳۱ و ۳۳ با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به همت پرسنل حوزه عمران انجام شده است.
بهارستانی در ادامه عنوان کرد: خیابان‌ها از جمله تأثیرگذارترین عناصر شهری در زندگی روزمره شهروندان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و بیشترین تعاملات اجتماعی در خیابان‌ها صورت می‌گیرد به همین دلیل نبود آسفالت مناسب و وجود چاله‌ها در روحیه شهروندان تأثیر منفی گذاشته و سلامت عمومی جامعه مورد توجه شهرداری است که با برنامه‌ریزی سعی در گسترش مقوله آسفالت در سطح محدوده داریم.
شهردار میبد از طبقه بندی شهر به ۷ منطقه خبرداد و خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت شهرداری در خدمت رسانی عادلانه، شهر به ۷ منطقه فرضی تقسیم شده و برای هر منطقه مدیری از پرسنل شهرداری منصوب کردیم تا بتوانیم خدمت رسانی شایسته تری را به شهروندان داشته باشیم.

ارسال نظر