تاریخ : 1 فوریه 2022 - 13:28 - شناسه خبر : 34411 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی در اولین روز از دهه مبارک فجر:

کارگران در پیروزی نهضت امام راحل نقش ویژه و حساسی داشتند

به فرموده امام راحل و عظیم الشأن، نقشی که کارگران در پیروزی نهضت ایفا کردند، نقش ویژه و خاص بود چرا که با اعتصابات به خصوص در شرکت نفت صدور و فروش نفت غیر ممکن شد و شریان های اقتصادی رژیم از قطع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی سرپرست این اداره کل به همراه اعضای کمیته کارگری و کارآفرینی و برخی از مدیران کل دستگاه های شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در شرکت تولیدی کابل های شهید قندی زنگ انقلاب را به صدا در آوردند.
فلاحتی در جمع کارگران این واحد تولیدی گفت: نقش کارگران در سرنگونی رژیم طاغوت برکسی پوشیده نیست و به فرموده امام راحل و عظیم الشأن، نقشی که کارگران در پیروزی نهضت ایفا کردند، نقش ویژه و خاص بود چرا که با اعتصابات به خصوص در شرکت نفت صدور و فروش نفت غیر ممکن شد و شریان های اقتصادی رژیم از قطع شد.
وی خاطرنشان کرد: قطع برق که با اعتصاب کارگران نیروگاه های تولید برق همراه بود باعث شد تا رژیم نتواند رعب و وحشت از طریق صدا و سیما در بین مردم ایجاد کند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه جامعه کار و تولید در چهل و سومین بهار انقلاب را رونق و افزایش تولید برشمرد و افزود: کارگران، تولید کنندگان، کارآفرینان به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان افسران دفاع مقدس اقتصادی هستند.
وی با بیان اینکه در یک دهه اخیر تمام دنیا در بحث اقتصادی به ایران فشار آورند گفت: بعد از جنگ نظامی، فرهنگی و … دشمن رو به جنگ اقتصاد و فشارهای اقتصادی بر مردم آورده است و آخرین حربه دشمن هم همین جنگ است. با همت همه تولیدکنندگان دشمن در این جنگ شکست می خورد و ملت ایران قطعا پیروز این میدان است.
در این مراسم برنامه های شاد و متنوع و همچنین مسابقات ورزشی در بین کارگران برگزار شد.

ارسال نظر