تاریخ : 28 جولای 2015 - 12:47 - شناسه خبر : 3329 اخبار شهرستان1

امیدواریم بتوانیم قدم مثبتی برای مردم قدرشناس میبد برداریم

روز گذشته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی با شهردار میبد دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، روز گذشته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی با شهردار میبد دیدار داشتند.

حاضرین در این جلسه انتصاب شایسته سیدعلی نقیبی زاده به سمت شهردار میبد تبریک گفتند و آمادگی هنرمندان میبدی جهت همکاری در بحث های فرهنگی، مبلمان شهری و … اعلام کردند.

هنردوست در ادامه جلسه گزارشی از فعالیت مجموعه های فرهنگی سطح شهر ارائه نمود و افزود: ما هنرمندانی داریم که می توانند پیام فرهنگی را در قالب هنر انتقال دهند.

در ادامه استاد سید عبد العظیم پویا ازانتصاب شایسته سید علی نقیبی زاده ابراز خرسندی نمود و افزود: امیدوارم همانند دوره ای که شهردار میبد بودید شاهد فعالیت های فرهنگی بصورت گسترده تر در سطح شهر باشیم.

کمال بیکی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی و یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی در خصوص مشکلات شهری گفت: شهر احتیاج به تنفس دارد، نیاز به اتصالات جدید، المان های جدید، میادین و … دارد.

وی از شهردار خواست تا مقبره خواجه رشید الدین ابوالفضل میبدی از مفاخر جهان اسلام، بازسازی گردد.

بیکی در ادامه افزود: فرهنگ میبد بایستی در معرض دید رهگذران قرار گیرد و می توانیم از پل خورشید تا ورودی شهر از المان های متناسب با فرهنگمان استفاده کنیم.

سیدعلی نقیبی زاده از حضور مهمانان تشکر کرد و افزود: امیدوارم بتوانم در کنار شما و دیگر دوستان قدم مثبتی برای مردم قدرشناس میبد برداریم و کاری که لایق مردم است انجام دهیم.

در انتهای جلسه به رسم یادبود تابلوی هنری از طرف انجمن خوشنویسان میبد به شهردار اهدا شد.

ارسال نظر