تاریخ : 27 جولای 2015 - 9:11 - شناسه خبر : 3257 اخبار شهرستان1

خداحافظی ابوطالبی از حراست شبکه بهداشت میبد

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان میبد، صبح امروز با حضور دکتر موحدی نیا مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و دکتر کلانتری سرپرست مرکز بهداشت و جمعی از کارمندان شبکه بهداشت و درمان میبد در دفتر دکتر سهیلی برگزار شد. در این مراسم پس […]

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان میبد، صبح امروز با حضور دکتر موحدی نیا مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و دکتر کلانتری سرپرست مرکز بهداشت و جمعی از کارمندان شبکه بهداشت و درمان میبد در دفتر دکتر سهیلی برگزار شد.

در این مراسم پس از پخش تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید، دکتر سهیلی ضمن خوشامدگویی به کارمندان، از زحمات آقای ابوطالبی -مدیر سابق حراست شبکه بهداشت میبد- تشکر و قدردانی کرد.

سپس اقای دکتر موحدی نیا پس از بیان سوابق ارزنده آقای ابوطالبی برای مسئول جدید حراست شبکه بهداشت میبد آقای صفرعلی بیکی آرزوی موفقیت نمود و اظهار داشت: شبکه بهداشت میبد با توجه به پیشینه علمی، فرهنگی، تاریخی و خیری خود این ظرفیت و قابلیت را دارد که نه تنها قطب بهداشت و درمان شرق کشور بلکه به همت و تلاش مسئولین، قطب کشور شود و تحقق نیافتن این امر بسیار حیف است.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه افزود: شبکه بهداشت میبد اکنون از سرپرست شبکه بهداشت بسیار خوبی برخوردار است و آقای دکتر سهیلی از مدیران شاخص دانشگاه است و دانشگاه یکی از بهترین نیروهایش را در اختیار شبکه میبد قرار داده است تا ان شالله شاهد پیشرفت چشمگیری باشیم و این نیاز به همدلی، همزبانی و همراهی همه کارمندان و مسئولین شهرستان دارد.

IMG_3376 IMG_3373 IMG_3353 IMG_3360 IMG_3362

ارسال نظر