تاریخ : 4 مارس 2020 - 11:53 - شناسه خبر : 32277 اخبار شهرستان

توسط فرماندار میبد روی داد:

تقدیر از واحدهای تولیدی پیشتاز در مقابله با بیماری کرونا در میبد

با حضور فرماندار میبد، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولین شهرستان از کارگران و کارفرمایان پیشتاز در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد: حسین فلاح فرماندار میبد با حضور در واحدهای تولیدی میبد با اهداء شاخه گل از کارگران و کارفرمایان پیشتاز در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا تقدیر کرد.

در این بازدید که از شرکت های کاشی ارچین، مهساسرام، نارین و نازسرام صورت گرفت، بازدید کنندگان ضمن تقدیر از کارفرمایان میبد که علی رغم شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، همچنان با همت و تلاش مضاعف چرخ های تولید و صنعت کشور را به حرکت در می آورند تقدیر کردند.

لازم به ذکر است: واحدهای تولیدی میبد از زمان شیوع بیماری کرونا، با محوریت مسوول خانه بهداشت کارگری اقدام به اجرای برنامه های پیشگیرانه نظیر گندزدایی و ضدعفونی کردن مداوم سرویس های ایاب و ذهاب کارگران، توزیع گسترده ماسک و دستکش مخصوص، جمع آوری وسایل مورد استفاده مشترک در واحدهای اداری شامل قندان و تلفن مشترک و تخصیص لوازم اداری به هر فرد، استفاده از ظروف یکبار مصرف در غذاخوری و آبخوری، نصب بنر و پیام های هشدار دهنده مقابله با بیماری کرونا، تبدیل دستگاه ورود و خروج پرسنل به تصویر خوان، اعطای مرخصی تشویقی به کارگران آسیب پذیر و در معرض خطر، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارگران و نیروهای خدماتی جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نموده است.

لازم به ذکر است در این بازدید رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، رئیس اداره صمت، کارشناس صنایع فرمانداری و جمعی از مسوولین میبد فرماندار را همراهی کردند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر