تاریخ : 9 جولای 2015 - 18:19 - شناسه خبر : 2732 اخبار شهرستان1

بیانیه بخشدار بفروئیه به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، اسماعیلی بخشدار بفروئیه طی بیانیه ای از مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس مشارکت جدی داشته باشند. متن کامل بیانیه ” محمد اسماعیلی “به شرح زیر است مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ، رژیم غاصب صهونیستی را به زوال و نابودی نزدیک تر و […]

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، اسماعیلی بخشدار بفروئیه طی بیانیه ای از مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس مشارکت جدی داشته باشند.

متن کامل بیانیه ” محمد اسماعیلی “به شرح زیر است

مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ، رژیم غاصب صهونیستی را به زوال و نابودی نزدیک تر و نور امید و پیروزی را در دل پردرد مردم ستمدیده فلسطین روشن تر خواهند ساخت.

قیام تمام کشورهای اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی بوده است و بنابر فرموده مقام معظم رهبری : به یاری خدا در دورترین نقاط دنیا نیز حضور حداکثری و پرشور مردم در صف های واحد برای حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و اسرائیل غارتگر میتواند نمایان گر روز قدسی متفاوت تر از سال های گذشته باشد .

بنابراین برخود لازم میدانیم که ۷۰ سال مقاومت و انقلاب سنگ مردم فلسطین را با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از اسرائیل اشغال گر به گوش جهانیان برسانیم.

ارسال نظر