تاریخ : 3 جولای 2015 - 19:25 - شناسه خبر : 2431 اخبار شهرستان، اسلایدشو

حجت الاسلام غفوری امام جمعه موقت میبد:

داعش با کارهایی که انجام می دهند قصد دارند تمام دنیا را از اسلام متنفر کنند/مردم در هفته آینده یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند

بحث خلافت اسلامی به عنوان آرمان اهل سنت مطرح می شود. اسرائیلی آنها این موضوع را برجسته کرده اند. داعش با کارهایی که انجام میدهند قصد دارند تمام دنیا را از اسلام متنفر کنند.

به گزارش صدای میبد: حجت الاسلام غفوری امام جمعه موقت میبد در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه شهرستان با اشاره به در پیش بودن شب های قدر افزود: شب های قدر برترین شب در طول سال است. خداوند بین روزها جمعه را برگزید و از شب ها، شب قدر را انتخاب کرد. شب قدر از هزار ماه بالاتر است. در این شب مقدرات انسان ها برای یک سال آینده تعیین می شود.

وی با اشاره به شهادت حضرت علی به دست ابن ملجم خاطرنشان ساخت: داعشی ها پیروان ابن ملجم هستند. سران آنها دست پروردگان اسرائیل هستند. در اسرائیل آموزش دیده اند. سال ها در اسرائیل روی آنها کار شده است.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به موضوع داعش ادامه داد: بحث خلافت اسلامی به عنوان آرمان اهل سنت مطرح می شود. اسرائیلی آنها این موضوع را برجسته کرده اند. داعش با کارهایی که انجام میدهند قصد دارند تمام دنیا را از اسلام متنفر کنند. آنها جنایاتشان را ضبط و به صورت گسترده پخش می کنند تا مردم دنیا از اسلام وحشت داشته باشند. آنها در جنایاتشان قرآن تلاوت می کنند تا جهانیان را از قرآن که یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان است متنفر سازند.

وی سپس با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در هفته ای قرارداریم که در تقویم کشورمان می توان آن را هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به سرگونی هواپیمایی مسافربری ایران در چنین روزی توسط آمریکا اضافه نمود: در این حادثه نه حقوق بشر پایمال شد، نه انسان های بیگناه در کار بودند. نه به حقوق کودکان اشاره شد. نظام بی منطق آمریکا به جای دلجویی از خانواده شهدا به فرمانده ناو نیلسن مدال افتخار دادند که چنین جنایتی را مرتکب شده بود.

امام جمعه موقت میبد سپس به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به این توافق نیاز دارند. آنها می خواهند در داخل کشورشان بگویند که ما با ایران به توافق رسیدیم و و این امر به عنوان یک هنر شناخته می شود.

وی سپس شرایط اقتصادی، ارتباطی کشورمان نیز اشاره کرد و افزود: ما نیز در زمینه اقتصادی و ارتباطات در صورت توافق شرایطمان متفاوت خواهد شد. منشا راحتی بیشتری خواهد شد. دشمن بداند اگر بخواهد به خطوط قرمز ما تحدی کند ملت ایران یکپارچه در مقابلش مانند کوه خواهد ایستاد.

حجت الاسلام غفوری از نمازگزاران خواست تا در هفته آینده در راهپیمایی روز قدس با شکوه هرچه تمامتر حاضر شوند و سپس ادامه داد: ملت روزه دار ما یکپارچه پای آرمان اصولی و راهبردی انقلاب که همان حذف غده سرطانی رژیم صهیونیستی است می ایستد و با تمام قوا در صحنه حاضر خواهد شد.

وی در پایان عمل به اقتصاد مقاومتی را باعث تبدیل شدن ایران به قدرت اقتصادی منطقه و در آینده یکی از قدرت های اقتصادی جهانی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر