تاریخ : 10 جولای 2016 - 10:36 - شناسه خبر : 14526 اخبار شهرستان

حسنی امام جمعه موقت میبد در پی انتشار یک نقاشی علیه آموزش و پرورش:

این توهین به مجموعه آموزشی شهرستان به صلاح شهر نبوده و به دور از انصاف است

دانش آموزان میبدی موفقیت های زیادی در مسائل آموزشی و فرهنگی و اخلاقی داشته اند. این توهین به مجموعه آموزشی شهرستان به صلاح شهر نبوده و به دور از انصاف است.

به گزارش صدای میبد: صبح امروز نمایندگان دبیران، بازنشستگان و فرهنگیان شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان میبد از توهین یکی از نشریات شهرستان به این قشر گلایه کردند.
حجت السلام حسنی امام جمعه موقت میبد در این رابطه به خبرنگار صدای میبد گفت: با توجه به حضور جمعی از نمایندگان عزیز معلمین و فرهنگیان شهرستان در دفتر امام جمعه این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و به آیت الله اعرافی هم اطلاع رسانی خواهیم کرد.
ما توهین را آن هم به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش که در شهرستان زحمت می کشند خصوصا که در آستانه برگزاری کنکور امسال نیز قرار داریم نمی پسندیم.
وی ادامه داد: دانش آموزان میبدی موفقیت های زیادی در مسائل آموزشی و فرهنگی و اخلاقی داشته اند. این توهین به مجموعه آموزشی شهرستان به صلاح شهر نبوده و به دور از انصاف است.

 

DSC_1601

DSC_1594  DSC_1591  DSC_1583

کاریکاتور منتشر شده در یکی از دوهفته نامه های شهرستان علیه آموزش و پرورش.

گفتنی است این نشریه در عید سعید فطر به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

photo_2016-07-10_09-37-41

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. آقای که این کاریکاتور را کشیده اند خود را جوانی انقلابی و شاخص فرهنگی می داند ایشان بگویند در کجای میبد رقص آموزش داده می شود آیت الله اعرافی بارها از موحدی فر حمایت کرده اند که مدیر پرتلاشی است حالا چطور یک دیپلمه معتقد است مجموعه آموزش و پرورش گند به این مجموعه زده اند. پس آقایان شاخص فرهنگی بچه هایشان را برای ادامه تحصیل به مکان دیگری ببرند که خدای نکرده معلمان میبدی در امر آموزششان خلالی ایجاد نکنند.

  2. آقای موحدی فر با قبولی بالای دانش آموزان در کنکور سراسری، ساخت ۹ مدرسه و جذب بودجه خیری در ساخت مدارس نوساز در شهرستان و همچنین موفقیت دانش آموزان در بخش های آموزشی و فرهنگی به این مجموعه گند زده است!

  3. شاید مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بی نقص نباشد اما واقعا نسبت به شهرستان های دیگر معلمان ما دلسوز هستند معلمان ما اکثرا دارای مدرک ارشد و دکترای هستند و از لحاظ مذهبی هم قوی هستند واقعا این کاریکاتور شایسته فرهنگیان شهرستان های کوچک کشور مانند میبد نیست.

  4. واقعا این کار آقای کریم بیکی خجالت آوره

  5. باسلام از مسئولین انتظار داریم به این اهانت برزگ نارین نیوز جواب دندان شکن بدهند …

  6. اینگونه اهانت ها به شغل شریف معلمی مایه دلسردی کلیه همکاران فرهنگی خواهد بود امیدواریم پیگیری به عمل آورید

  7. سلام فقط می شه گفت متاسفیم.آقای کریم بیکی نارین نیوز شما که از خانواده فرهنگی هستید….

  8. با سلام .آموزش و پرورش با این حجم دانش آموز و نیرو شاید مشکلاتی داشته باشه ولی اینجور توهین و جسارت اصلا پذیرفته شدنی نیست.آقای به اصطلاح کاریکاتوریست واقعا برات متاسفم.انسان هایی که کم می آورند دست به توهین و فحاشی می زنند.ما آموزش و پرورشی ها مشکل داشتیم که نتوانستیم شما و امثال شما را تربیت کنیم.واقعا متاسفیم.آقای کریم بیکی شما هم به همچنین.

  9. بهتر بود کاریکاتور کمی ملایم تر انتقاد میکرد و ما هم اعتراض داریم؛ ولی آیا این معلمان محترم که برای اعتراض رفته اند آیا میدانند منظور کاریکاتوریست که نوشته :”بچه ها بعد از پرتاب چادرها…” به کدام داستان است؟؟
    باور کنید اکثرشون نمیدونند که این پرتاب چادرها توسط یکی از مدارس یزد در جشن پایان سال آنها توسط مجری برنامه گفته شده (بگدریم که مجری بعداً خواسته این قضیه رو ناخودآگاه مطرح کنه و روی این مطلب جای بحث زیاده).
    بعلاوه، آیا اهنگهایی که شاید د کلاسهای گیتار و امثالهم زده میشود، مناسب کلاسهای آموزش و پرورش است (بلکه خیلیهاش مناسب همان مجالسی است که در کاریکاتور نوشته!).
    بعلاوه، بازهم خوب است که کاریکاتوریست به موضع فیلم سخیف “..آلبالو” که در سالن سینمای منتسب به آپ برگزار شده، نکرده، برید خدا رو شکر کنید.
    در نتیجه ضمن محکوم کردن این کاریکاتور، یادآوری میشود که بهتر است آموزش و پرورش هم نظارت بیشتری بر کلاسها و رفتار خود داشته باشد و بجای هیاهوی گمراه کننده، برود و نظارت بیشتری بر خود داشته باشد.
    چاپ کنید، شاید خوانده شود، بلکه عاقلانه تر اندیشیده شود توسط معلمان گرامی!

  10. من به عنوان یک کسی که در سیستم اموزش و پرورش کار نمیکنم با دیدن این نقاشی در روزنامه روز عید فطر…خیلی تعجب کردم.اصولا نشان دادن یک حرکت و تصویر زشت این پرنده در تابلوی اموزش و پرورش و مخصوصا کلمه ای که نوشته پرورش یعنی چه؟خداییش ما که بچه امان را به یکی از مدارس میبریم راضی هستیم گرچه تحصیلات بنده فوق دیپلم هست.ولی به راحتی میتوانم تشخیص دهم که کار اموزش و پرورش میبد در سالهای اخیر خیلی خوب بوده .از نتیجه های امتحانات بچه ها تا ورودی مدارس درجه یک که تازه اعلام شده تا قبولی کنکور…ولی بعضی افراد انگار توی این شهر نیستند.ما اولیا به سهم خودمان از اموزش و پرورش تشکر کرده و برای کسی که این نقاشی بسیار زشت را کشیده طلب غفران الهی و عاقبت به خیری میکنیم.ممنون

  11. واقعا که به نظر بنده فلسفه وجودی بعضی از سایتهای خبری در شهر بزرگنمایی نقاط ضعف و اطلاع رسانی غلط به اذهان عمومیه..اگر این افراد دلسوز و خیرخواه باشند.به نظر بنده همانگونه که در شرع ما توصیه شده تشریف ببرند و به مقام مسوول مربوطه ، دوستانه و بدون غرض ورزی توضیح و راهنمایی کنند.ولی انچه در شهر ما میبد دیده میشود.متاسفانه غرض ورزی ،دلسرد کردن افراد،دنبال سوژه گشتن و دنبال مشکلات جناحی و…..است ای وای برما ….یه کم به شهرهای دیگه و شهر هم جوار هم نظر بیندازیم.به خدا با دست خود چهره های متدین و انقلابی و دلسوز را از میدان به در میکنیم ان هم با دلایل واهی….ولی وجدانا اگر دوست هستیم..کجا سعی کرده ایم با خویشتن داری مسایل را حل کنیم….مخصوصا عده ای برای اموزش و پرورش شمشیر را از رو بستند.اقایون عزیزان…اینها دارند برای فرزندان شما کار میکنند.حرفتون چیه؟؟؟الله اعلم

  12. من اقای کریم بیکی رو میشناسم.فکر کنماغوا شده به خدا…..یک علت غیرعادی باید داشته باشه.خونواده محترمشون فرهنگیه…چه میدونم .والله ..دیگه نمیشه به هیشکی اعتماد کرد…..

  13. اخه پدر جان این همه قضیه توی این کشوره از فیش نجومی گرفته تا دکل نفتی!!!چه کار به اموزش و پرورش داری اینها که اگر دو ریال حقوقشون زیاد کنند.توی اخبار خبر همه ما میدند.ول کنید بابا گردن قوی ترها را بچسبید.تازه دو تا از این اقایون معلم من بودند.ممنون تصویرشون گذاشتید خوشحال شدم دیدمشون.اینها ادمهای خیلی خوبی هستند.بعید میدونم به عنوان نماینده معلمان حرف ناحسابی بزنند.موفق باشند .و نارین نیوز اصلات کار خوبی نکردی!!!!!!!!

  14. واقعیتش من قبلا بعضی توهین ها به مدیریت اموزش و پرورش را توی یکی از سایتهای شهر دیده بودم.فکر کنم.اقای موحدی هم بی تقصیر نباشه.چون اگر از دستگاهش حمایت کرده بود.الان جرات نمیکردند تابلوش را زیر سوال ببرند.من کارمند یکی از ادارات میبدم.خیلی توضیح نمیدم.ولی یک دفعه توی همین سایتها یک مطلبی نوشته بودند.البته چند سال پیش بود.ولی رییس ما بنده خدا رفت و چنان حالی ازشون گرفت.که هنوز همه کارمندای اداره ما یادشونه…دیگه جرات نکردند اسم اداره ما را بدون وضو بیارند.ممنون رییسمون هم هستیم.البته اقای موحدی خیلی ادم با طمانینه ای هستند.ولی در این جور مواقع رییس حق ندارند.مال خودشون باشند.

  15. با خوندن این خبر واقعا برای احوال شهرستانم متاسف شدم که فردی فاقد صلاحیت لازم (جناب کریم بیکی !!) این چنین می تواند جو شهر را متشنج کند
    البته از طرفی هم خوشحال شدم که در تهران زندگی کرده و از این جو مسموم و پر از تفکرات سطحی به دور هستم
    این کاریکاتور توهین به شخصیت آموزش و پرورش و کلیه فرهنگیان محترم بود و من به عنوان شخصی که در خانواده فرهنگی بزرگ شدم از این اقدام بی شرمانه ی اقای کریم بیکی نخواهم گذشت و حتما شخصا قضیه را پیگیری میکنم
    متاسفم برای رسانه ی نارین نیوز،جناب کریم بیکی که اگر ذره ای از شعور و انسانیت بویی برد بودند همچین چیزی را نشر نمی دادند،برای مخاطبین همراه آن و درود میفرستم بر همه ی فرهنگیان محترم و عزیز و شرافتمند

  16. از مسئولین محترم که قضیه رو خیلی جدی پیگیری نموده اند تشکر می کنم .ما فرهنگیان با اتحاد نخواهیم گذاشت که همچون افرادی با طرز فکر غلطشان هر کار که می خواهند بکنند و آموزش و پرورش رو زیر سوال ببرند.آنها خود می دانندکه زحمت های مسئولین آموزش و پرورش وفرهنگیان محترم شهر و استان باعث موفقیت دانش آموزان عزیزدر کنکور سراسری در سالهای پیاپی شده است ناسلامتی خود از خانواده فرهنگی جامعه هستند.آقایان محترم بایستی از جامعه فرهنگی عذر خواهی نموده و خود متوجه اشتباهشان بشوند.

  17. واقعا شرم آور است که یک نشریه به خود این اجازه را میدهد که به مجموعه آموزش و پرورش توهین کند.یک نشریه حق چنین کاری را ندارد و باید پیگیری شود…

  18. کاش قبل از باز کردن دهان وقضاوت دیگران کمی تامل کرده… .این مفهومی است که سعی کردم به دانش آموزانم یادبدهم،امیدوارم وقتی بزرگ شدند به خاطر خوشایند بعضی اقلیتها فراموش نکنندوتیشه به ریشه امنیت واسایش اکثریت نزنند.

  19. بعضی رسانه ها چقدر خوب بلدند از آب گل آلود ماهی بگیرند قابل توجه صدای میبد

  20. چرا صدای میبد در این امر مطلب دیگری نگذاشت؟؟؟؟؟؟؟

  21. مطلب میبد ما رو خوندین چه توجیهی کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  22. میگن یه سوزن به خودت بزن و بعدش یه جوالدوز به دیگران.
    آقایون فرهنگی، اون وقتی که آموزش و پرورش فیلم مفتضح ۵۰کیلو آلبالو رو برای دانش آموزانتون پخش می کرد، کجا بودین؟؟
    سخته برام که باور کنم کسانی که راه افتادن و با فرماندار و امام جمعه و … دیدار میکنن برای یک کاریکاتور، کاملا خالصانه و فقط برای طرفداری از سازمانشون دارن این کارا رو میکنن.

  23. بله سایت میبد ما اون عکسی که شما می گید و توی کل جهان پخش شده از تو سایت میبد خبر بوده است.

  24. سلام
    وقتی سری به سایت میبد ما می زنیم و مطالبش را درباره این موضوع می خونیم متوجه می شیم که اصل قضیه از کجا آب می خوره و کریم بیکی بازیچه دست چه کسانی شده ،غصه ی آدم بیشتر می شه.میبد ما خودش رو کشته برای موضوعی که بهش هیچ ربطی نداره .آسمون ریسمون بافته تا بگه که کار نارین نیوز قابل توجبه می باشه.این موضوع باعث می شه قلب آدم درد بگیره و تازه متوجه بشه تو چه شهری داریم زندگی می کنیم.چون تو سایت میبد ما کامنت گذاشتم و متاسفانه سانسور می کنند اومدم تو این سایت.تو این موضوعات یا موضوعات دیگه می شه قشنگ متوجه شد که بعضی سایت ها واقعا جناحی عمل می کنند و حق و انصاف را زیر پا می گذارند.
    و در آخر هم شعر ملک الشعرای بهار:
    این دود سیه فام که از بام وطن خاست

    ازماست که‌برماست

    وین شعله سوزان که برآمد ز چپ وراست

    ازماست که‌برماست

    جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم

    با کس نسگالیم

    از خویش بنالیم که جان سخن اینجاست

    ازماست که‌برماست

    یک‌تن چو موافق شد یک دشت سپاه‌است

    با تاج وکلاهست

    ملکی چو نفاق آورد او یکه و تنها

    ازماست که‌برماست

    ماکهنه چناریم که از باد ننالیم

    بر خاک ببالیم

    لیکن چه کنیم‌، آتش ما در شکم ماست

    ازماست که‌برماست

    اسلام گر امروز چنین زار و ضعیف است

    زین قوم شریفست

    نه جرم ز عیسی نه تعدی زکلیساست

    ازماست که‌برماست

    ده سال به یک مدرسه گفتیم و شنفتیم

    تا روز نخفتیم

    وامروز بدیدیم که آن جمله معماست

    ازماست که‌برماست

    گوییم که بیدار شدیم‌! این چه خیالست‌؟

    بیداری ما چیست‌؟

    بیداری طفلی است که محتاج به‌لالاست

    ازماست که‌برماست

    از شیمی و جغرافی و تاربخ‌، نفوریم

    از فلسفه دوریم

    وز قال وان قلت‌، بهر مدرسه غوغاست

    زماست که‌برماست

    گویند بهار از دل و جان عاشق غربیست

    یاکافر حربی است

    ما بحث نرانیم در آن نکته که پیداست

    ازماست که‌برماست

  25. منم کاملا با حرف معلم عزیزمان موافقم.میبد ما پیام گذاشتم سانسور کرده حالا من نمیدونم چرا ایشون اینقدر ناراحت شدند.خود کریم بیکی نصفه نیمه عذرخواهی کرده ولی ایشون کاسه داغ تر آشند.جالبه خود را به در و دیوار زدند تا مدارک جور کنند.انگار قضیه جناحی بوده….تازه تا اونجایی که ما خبر داریم این افراد معترض اموزشو پرورشی نماینده جمع بزرگی از تشکلهای معلمین و معلمان و مدیران هستند نه به قول میبد ما…ده نفر معلم ساده…….

  26. صدایمیبد واقعا که خوب آب به آسیاب دشمن می ریزی؟
    این عزیزان فرهنگی زمان اکران فیلم مبتذل پنجاه کیلو آلبالو خواب بودن وحالا از خواب ناز بیدار شدن وتحمل شنیدن حرف حق را ندارن!!!

  27. سلام منظورتان کدام دشمن است. بعد اینکه ما فقط چند خبر را پوشش دادیم آن هم به دعوت. هیچ گونه تحلیلی بر این مطلب ننوشته ایم و هیچ گونه اظهار نظری هم نکرده ایم. اینها سخنان فرماندار، امام جمعه موقت و نماینده معلمان است که ما فقط آنها را پوشش دادیم.

  28. واقعا نظرات تمام دوستان خوب بود ولی به نظر من اصلاً توهینی نشده و کاریکاتور یک زبان طنز و نقد است و اگر چنین باشد پس به اشخاص مهم و معروف کشور هم توهین میشود زیاد و در این کاریکاتورهم اسمی از جایی و شهری نبرده است و در اخر هم میبد ما واقعا خوب و بجا توضیح دادند فرهنگیان محترم وقتی این حرت شکنی ها شد کجا بودند مثل فیلم آلبالو و ۵یره واقعا بصیرت چیز خوبی هست متاسفانه همه شماه شمشیر از رو کشیده اید و زود قضاوت میکنید واقعا چرا آخر

ارسال نظر