تاریخ : 22 ژوئن 2015 - 9:44 - شناسه خبر : 2073 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

هشدار به صاحبان موتورسیکلت های سنگین

فرماندهی انتظامی به اینگونه افراد هشدار می دهد؛ که عاملین و مالکین وسایط نقلیه اعلامی شناسایی گردیده اند و با متخلفین از طریق پلیس آگاهی برخورد برابر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا دو برابر قیمت موتورسیکلت جریمه نقدی خواهند شد.

به گزارش صدای میبد: با توجه به اینکه اخیراً در ساعات پایانی شب تعدادی موتورسیکلت با حجم بالا توسط افراد قانون شکن در سطح شهر تردد و به شیوه های مختلف برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمایند و با عنایت به اینکه نگهداری، استفاده و خرید و فروش این گونه وسایط نقلیه برابر قانون جرم محسوب می شود؛ فرماندهی انتظامی به اینگونه افراد هشدار می دهد؛ که عاملین و مالکین وسایط نقلیه اعلامی شناسایی گردیده اند و در صورت مشاهده و یا تکرار این عمل با متخلفین از طریق پلیس آگاهی برخورد برابر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا دو برابر قیمت موتورسیکلت جریمه نقدی خواهند شد.

نظرات ارسال شده

  1. بنده خدا به جایی که بیایید موتور اینارو بگیرید جای برای اینادرست کنید. بازم بهتر از اینکه که پای قیلون و مواد رد دعوا باشن.چه معلوم یگو میبینی یکشون قهرمان دنیا شد.به خدا داره ظلم به این بچه ها می کنید.همه تفریهاتشونو داره جمع میکنید.خوب بگو چکار کنند اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. والا ….. شب که میشه ۲۰ نفر میشینیم دور هم تا صبح داریم قلیون میکشیم کنارش هزار تا کصافت کاری دیگه هم در میاد …. اوناییم که موتور دارن میترسن سوار شن….. یه پیستم که نداره این شهر لعنتی…. فقط اینجاهای قانونو خوب بلدین اجرا کنین. …مسخرشو در آوردین بابا…اه

ارسال نظر