تاریخ : 10 اکتبر 2016 - 9:42 - شناسه خبر : 17611 اخبار شهرستان

مسئول استاندارد سازی تخت های روان پزشکی وزارت بهداشت :

۶۴ تخت روان پزشکی تا پایان سال در بیمارستان میبد راه اندازی می شود

در میبد فضای فیزیکی مناسبی ایجاد شده است. امیدواریم تا پایان سالجاری در بیمارستان میبد ۶۴ تخت روان پزشکی با امکانات مناسب داشته باشیم

به گزارش صدای میبد: مسئول برنامه استاندارسازی تخت های روان پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش روان پزشکی بیمارستان میبد بازدید کرد.

شهنازحسیبی کارشناس مسئول استانداردسازی تخت های روان پزشکی وزارت بهداشت در پایان بازدید خود از بخش روان پزشکی بیمارستان میبد در گفتگو با وب دا ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و تیم مدیریتی بیمارستان میبد  به لحاظ توجه ویژه به بخش روان پزشکی گفت: فضای فیزیکی ایجاد شده در بیمارستان میبد بسیار خوب بوده و استانداردهای لازم را دارد و این خبر خوبی است که انشاالله تا پایان سال جاری ۶۴ تخت استاندار در بخش روان پزشکی این بیمارستان داشته باشیم.

وی افزود: فضا و امکانات روان پزشکی بیمارستان میبد بسیارامیدوارکننده است وجا دارد تا از خیر محترمی که برای ساخت این بخش سرمایه گذاری کرده است قدردانی نمایم. وزارت بهداشت نیز قطعا بودجه حمایتی برای افزایش تخت و تجهیزات این بخش در نظر خواهد گرفت.

گفتنی است بخش روان پزشکی بیمارستان میبد با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و داری بخش های مردان، زنان و اطفال و اتاق های شوک ، مشاوره و کار درمانی، سالن های غذاخوری و… بوده و انتظار میرود با توجه به برنامه استاندار سازی و پیگیری مسئولین بیمارستان به مجهز ترین بخش روان پزشکی استان یزد تبدیل شود.

بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد بخش روان پزشکی میبد

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر