تاریخ : 8 آگوست 2016 - 10:22 - شناسه خبر : 15749 اخبار شهرستان1

پیام ریاست شورای اسلامی شهر میبد به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگار واژه‌ای است که امانت‌داری، دلسوزی، حس مسئولیت و تعهد، تلاش و پشتکار و نیز سرعت و دقت را با خود به همراه دارد و رسیدن به حقیقت و افشای آن، ثمره‌ای است که خبرنگاران عزیز به دنبال آن، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد، سیدحسین آتشی رئیس شورای اسلامی شهر میبد، طی پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«

به نام خداوند لوح و قلم

قلم سرمنشأ اشاعه اندیشه و خلق آثاری ماندگار است و ارزش و قداست آن تا به اندازه‌ای است که خداوند سبحان به قلم و سطوری که با آن به نگارش درمی‌آید سوگند یاد می‌کند.

هفدهم مردادماه، فرصتی برای نکوداشت زحمات کسانی می‌باشد که دغدغه آن‌ها رشد و تعالی جامعه‌ای است که در آن زندگی بهتر و آبادانی و پویایی آن را مطالبه می‌کنند؛ این روز بزرگ، به یاد شهید والامقام محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده و شایسته است در این روز یاد کنیم از همه شهدای خبرنگار که با ایثار جان و به خطر انداختن زندگی خود موجب شده‌اند تا خبرنگاری جایگاهی مهم و اثرگذار در دنیای امروز داشته باشد.

خبرنگار واژه‌ای است که امانت‌داری، دلسوزی، حس مسئولیت  و تعهد، تلاش و پشتکار و نیز سرعت و دقت را با خود به همراه دارد و رسیدن به حقیقت و افشای آن، ثمره‌ای است که خبرنگاران عزیز به دنبال آن، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

دانایی حق مردم است و آنچه که وظیفه خبرنگاران محترم در ادای دین به این واجب است صداقت، امانت‌داری، تحلیل دقیق و نقد سازنده بوده و اجتناب از جانبداری، تعصب و گمانه‌زنی‌هایی است که جامعه را به سمت و سوی جدل‌ و  تلافی‌جویی سوق ‌می‌دهد.

به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر میبد، این روز مهم را به همه تلاشگران عرصه خبر و اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران گرانقدر تبریک گفته و توفیق روزافزونشان را در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به شهروندان محترم در نیل به ارتقای فرهنگی و فکری جامعه از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سیدحسین آتشی – رئیس شورای اسلامی شهر میبد

نظرات ارسال شده

  1. بهتره اقای اتشی جوابگو مردم باشند تا اینکه تبریک چی و چی بگند راستی تبریز رفتی ملا احمدی هم بردی…

ارسال نظر