تاریخ : 10 جولای 2016 - 10:27 - شناسه خبر : 14521 اخبار شهرستان

در پی انتشار نقاشی توهین آمیز علیه آموزش و پرورش:

اعلام انزجار نمایندگان تشکل های مختلف آموزش و پرورش از اقدام موهن یک نشریه/درخواست برای برخورد با عقبه، آمران و عاملان این اقدام ناپسند

نمایندگان حاضر خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز معلمان در این رابطه شدند.

به گزارش صدای میبد: در پی انتشار یک کاریکاتور در یکی از دوهفته نامه های تازه تاسیس شهرستان نمایندگان دبیران، بازنشستگان و مسئولین آموزش و پرورش با فرماندار دیدار و خواستار بررسی این موضوع و اقدام به موقع علیه آمران و عاملان این اقدام موهن شدند.
در این جلسه حضار با بیان اینکه با این اقدام کل فعالیت آموزش و پرورش را زیر سوال برده اند خواستار برخورد جدی قضایی با عقبه این جریان شدند.
حاضران با بیان اینکه ما از انتقاد سازنده حمایت می کنیم لکن انتقاد با توهین تفاوت دارد از طرح شکایت بر علیه مدیر مسئول و کاریکاتوریست این دو هفته نامه خبردادند.
یکی از حاضران در جلسه با بیان اینکه کسانی که به نوعی سکان داران فرهنگی جامعه هستند از این توهین بسیار عمیقی که صورت گرفته ناراحت هستند بیان کرد: این نقاشی توهین آمیز نسبت به آموزش و پرورش کل کشور است که صورت گرفته است. و ما امیدواریم که با اقدام قاطع و برخورد قضایی این افراد زین پس عاقلانه به مسائل نگاه کنند.
یکی از مدیران شهرستان با بیان اینکه این اتفاقات به خاطر رئیس آموزش و پرورش است و اگر فرد دیگری رئیس بود این اتفاق نمی افتاد افزود: متاسفانه نگاه حاکم بر عقبه این جریان موهن نمی تواند موفقیت های آموزش و پرورش شهرستان را ببیند که باعث تاسف است.
در پایان این جلسه نمایندگان حاضر خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز معلمان در این رابطه شدند.DSC_1568

DSC_1570 DSC_1571 DSC_1573 DSC_1574 DSC_1576 DSC_1577 DSC_1578

کاریکاتور منتشر شده در یکی از دوهفته نامه های شهرستان علیه آموزش و پرورش.

گفتنی است این نشریه در عید سعید فطر به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

photo_2016-07-10_09-37-41

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. سلام واقعا خجالت آوره.اسم خودشو گذاشته هنرمند؟؟؟؟؟؟

  2. از خبرنامه نارین بعیده ولی از…….چرا…انتظار داشتیم..هر کسی رسالت خودش را انجام بده.اقای شفیع پور اسم خبرنامه را اشتباه نزدید؟؟؟این کارها مال سایت…….هست به خدا

  3. یکی از بزرگان فرهنگ کشور. از این کاریکاتور حمایت کرد در صحبتی که با ایشان داشتم.

  4. اقای آشنا میشه اگه این اقا بزرگه برای اشنایی معرفی شون کنید تا ما علت حمایت را از ایشون بپرسیم.آخه اعلام مخالفت در سایت و با شجاعت افراد انجام شده پس اعلام همراهی هم نباید با ترس و بزدلی همراه باشه…اسمشون کیه…این آقای حامی!!!!!

ارسال نظر