تاریخ : 22 ژوئن 2016 - 19:06 - شناسه خبر : 13336 اخبار شهرستان

حسین فلاح فرماندار میبد:

سفر دو روزه به تهران دستاوردهای خوبی را برای شهرستان به همراه داشت

راه‌اندازی دومین ایستگاه هواشناسی در آینده نزدیک در شهرستان میبد و پی گیری درخواست شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و تأمین قیر روستای رکن‌آباد از دیگر مسائل بود که در این سفر پی گیری و نتایج مثبت و ارزشمندی به همراه داشت.

فرماندارمیبد در سفر دوروزه این هفته خود در ماه مبارک رمضان به تهران با معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و همچنین با معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دیدار داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این دیدارهای جداگانه اول سه مسئله دانشگاهی را با معاون وزیر علوم در میان گذاشت که این سه بحث دوجانبه درباره مرکز رشد علم و فناوری، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه میبد بود.

حسین فلاح گفت: این دیدار نتایج اثربخشی داشت و قرار شد با پی گیری‌های لازم از اعتبارات متمرکزی که فصل خوبی در مراکز آموزش عالی است زمینه حداکثر جذب اعتبارات فراهم شود.

فلاح در گام بعد با معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دیدار و بابی را برای تخصیص اعتبارات ویژه باز کرد که قرار شد در اولین مرحله از اختصاص اعتبارات ۹۵، همچون سال گذشته تخصیص خوبی در این راستا در حوزه میراث فرهنگی در شهرستان میبد تحقق پیدا کند.

فرماندارمیبد عهدنامه پوستین را که در همایش شهرهای نمونه گردشگری از سوی فرمانداران، شهرداران و روسای میراث فرهنگی ۱۴ شهر نمونه گردشگری امضاءشده بود در این سفر به معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری تقدیم کرد تا در این سازمان به‌عنوان میثاق نامه نصب شود.

فلاح با قدردانی از حضور دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این رایزنی‌های فرا استانی برای رسیدن به اهداف بزرگ گفت: راه‌اندازی دومین ایستگاه هواشناسی در آینده نزدیک در شهرستان میبد و پی گیری درخواست شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و تأمین قیر روستای رکن‌آباد از دیگر مسائل بود که در این سفر پی گیری و نتایج مثبت و ارزشمندی به همراه داشت.

1 2

اخبار مرتبط

ارسال نظر