تاریخ : 10 آوریل 2016 - 10:00 - شناسه خبر : 10875 اخبار شهرستان

اختصاصی صدای میبد/دکتر دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

همت ما باید از مشکلات بزرگ تر باشد،همیشه آدم های بزرگ محیط ها را تغیر داده اند

مراسم های مذهبی و مکان های تاریخی خود یک عامل برای انتقال پیام فرهنگی ما به دنیاست. ما باید از آنها استفاده کنیم و با شناسایی مزایایی نسبی هرجایی از آن نهایت بهره را ببریم.

به گزارش صدای میبد: دومین دیدار دکتر دهقانی نماینده منتخب مردم تفت و میبد و فلاح فرماندار شهرستان با مسئولین روستاهای علویه، صدرآباد و نیوک بود که در بخشداری ندوشن انجام شد.

در این دیدار از جمله مهمترین مسائلی که مطرح شد بدین شرح است:

*مشکل گازرسانی و آبرسانی به روستاها

*اورژانس جاده ای، کشت زعفران، اهدای زمین مسکونی به جوانان

*شکستگی و گرفتگی لوله های آب رسانی، ثبت و ساماندهی آثار تاریخی و طبیعی

*ایجاد استخر برای ذخیره سازی آب قنات در زمستان و استفاده آن در تابستان

*آلودگی محیط زیست، آلودگی صوتی به دلیل معادن در اطرف این روستاها و عدم بهره مندی مردم از این معادن

*دایر کردن کلاس زیلوبافی و رسیدگی به وضعیت دامداران که به خاطر خشکسالی گاها گوسفندان خود را با چک های ۱۴ ماهه به فروش رسانده اند.

دکتر دهقانی با اشاره به مسئولین این روستاها گفت: شما زبان گویای مردم هستید و باید مشکلات را به ما منتقل کنید.

وی افزود: همت ما باید از مشکلات بزرگتر باشد. باید کارآفرینان را تشویق کنیم تا در این مکان ها سرمایه گذاری کنند و همین طور با استفاده از کارگاه های کوچک، طرح اشتغال را توسعه دهیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زندگینامه آقای برزگر که با وی نیز مراوده داشته است آن را نمونه ای از یک کارآفرین به وسیله فکر و ایده و تلاش و همت برشمرد و گفت: ما می توانیم با این ایده ها برای مردم هم کارآفرینی و هم درآمدزایی کنیم.

وی ادامه داد: مراسم های مذهبی و مکان های تاریخی خود یک عامل برای انتقال پیام فرهنگی ما به دنیاست. ما باید از آنها استفاده کنیم و با شناسایی مزایایی نسبی هرجایی از آن نهایت بهره را ببریم.

دکتر دهقانی با اشاره به اینکه باید بدانیم که کسی از بیرون برای ما کاری نخواهد کرد افزود: همیشه آدم های بزرگ محیط ها را تغییر داده اند. باید با تلاش همت و همفکری بر مشکلات چیره شویم و باعث رشد و توسعه منطقه و شهرمان شویم.

DSC_3420 DSC_3411 DSC_3405 DSC_3403

اخبار مرتبط

ارسال نظر