تاریخ : 5 مارس 2016 - 12:13 - شناسه خبر : 9615 اخبار شهرستان

برگزاری شب شعر فاطمی در دانشگاه آیت الله حائری میبد

نخستین مراسم شب شعر آیینی با عنوان “نجوای فاطمی” با محوریت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا(س) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود.

نخستین مراسم شب شعر آیینی با عنوان “نجوای فاطمی” با محوریت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا(س) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه آیت الله حائری از برگزاری نخستین مراسم شب شعر آیینی با عنوان “نجوای فاطمی” با محوریت شخصیت و جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه خبر داد.

وی گفت : بمناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سیده زنان عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و بمنظور تعظیم شعائر اسلامی و بسط و ترویج معارف فاطمی و نیز بهره گیری از ظرفیتهای ناب دانشجویی ، نخستین مراسم بزرگ شب شعر دانشجویی و آیینی با عنوان ” نجوای فاطمی” در موضوع شأن و شخصیت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و جایگاه این کوثر نبوت درتثبیت مدار ولایت با همکاری کانون شعر و ادب دانشگاه و حضور ادیبان و شاعران بنام استانی و دانشگاهی در روز یکشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۴ بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه در پایان ضمن دعوت از تمامی اقشار و عموم محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مردم شهرستان میبد جهت شرکت در این برنامه معنوی، معرفتی وادبی افزود: دانشجویان و شاعران علاقه مند جهت قرائت اشعار، دل نوشته، دکلمه و … خود با موضوع مدح و مرثیه حضرت زهرا سلام الله علیها دراین مراسم، می توانند جهت هماهنگی و ثبت نام حداکثر تا روز شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۹۴ به امور فرهنگی دانشگاه مراجعه فرمایند.

شب شعر فاطمی

 

ارسال نظر